Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvofor liker mange kvinner svarte menn ?

NYTT TEMA
BlackPower
BlackPowerInnlegg: 319
14.10.03 23:28
Altså alt fra brune til svarte afrikanske menn . Hvorfor gidder noen hvite kvinner å ligge med dem ? , jeg mener de burde jo finne hvite menn mer vakre eller no .
eovin
eovinInnlegg: 811
14.10.03 23:37
Det er svært få hvite kvinner som har sex med svarte menn. Mange av disse gjør det vel fordi det er vanskelig for dem å få hvite menn, mens de svarte vil ha dem? Her i Oslo har jeg sett en del par hvor gutten var svart og jenta var en stygg, ofte overvektig, hvit kvinne:-) Har ikke sett et eneste par hvor en pen, hvit norsk jente har gått hånd i hånd med en svart gutt. Noe som er forståelig.
Når man er pen og får velge partner helt fritt, velger man selvsagt en hvit mann når man selv er hvit:-)
Fongen
FongenInnlegg: 2752
14.10.03 23:40
Dama til Gamal Hosein var jo ikke akkurat rasende stygg, nå var hun kanskje ikke helt normal i hodet heller.
eovin
14.10.03 23:56
Det er ikke mange pene, hvite kvinner som velger seg ikke-hvite menn. Og de som gjør det, er vel ikke alltid akkurat Mensa-materiale:-)
hybrid
hybridInnlegg: 1047
15.10.03 00:45
eovin skrev:
Når man er pen og får velge partner helt fritt, velger man selvsagt en hvit mann når man selv er hvit:-)

Kan du forklare hvorfor dette er så selvsagt?
eovin
15.10.03 00:47
hybrid:
Ja, fordi mennesker i likhet med dyrene som oftest velger en partner som er lik seg selv.
Sentos
SentosInnlegg: 8644
15.10.03 00:50
er en pen OG smart så velger enn som regel det som er best og føler seg mest behag sammen med, og det pleier som regel å være dem som er mest like på endel områder(f.eks hvite med hvite,osv).
er en bare pen så kommer det helt ann på hvor mye det ble plass til i hjernedelen som funket;) altså dumhet er en sykdom vil jeg si, enn kan ikke gjøre gode valg om enn ikke har nok iq+smarthet. da gjør enn valg utfra kun de forestillingene enn har og bruker kun så mye av smartheten enn har(og da om enn har lite av det så vips aiks;)
hybrid
hybridInnlegg: 1047
15.10.03 00:51
som oftest er ikke det samme som selvsagt.
å
åInnlegg: 4177
15.10.03 00:54
Er det flere enn meg som har observert at de norske damene som er sammen med svarte menn er veldig stygge mens f.eks asiatiske damer som er sammen med hvite menn er veldig vakre.

Det er en klar sammenheng mellom følgende faktorer:

- Skjønnhet
- Penger
- IQ
15.10.03 08:41
Sentos skrev:
(masse tull om damers IQ)

Sentos, hvorfor staver du som en treåring? Dysleksi er det ikke, for dyslektikere kjører stavekontroll. Da gjenstår bare alternativene dum, lat, norsk er ikke ditt morsmål, osv. Alle disse burde en stavekontroll kunne hjelpe deg med, det er ikke noe flaut over det. Måten du skriver på, er derimot ganske flau. Å hele tiden heve seg over alle andre, og så kan du ikke stave engang? Du fremstår ikke akkurat som noen Einstein.
Ginger1
Ginger1Innlegg: 17882
15.10.03 10:20
BlackPower skrev:
Altså alt fra brune til svarte afrikanske menn . Hvorfor gidder noen hvite kvinner å ligge med dem ? , jeg mener de burde jo finne hvite menn mer vakre eller no "

Jeg vet ikke, men det finnes noen av oss som faktisk faller for personlighet framfor utseendet, og da spiller det liten rolle om han er svart eller hvit. Nå har jeg aldri vært med en afrikaner, men det er bare fordi jeg ikke har møtt noen jeg har hatt lyst til å ha sex med.
Sentos
15.10.03 11:50
fatale at du er usaklig og rett og slett barnslig og går til direkte drittkasting i flere tråder sier mere enn nok om deg.
og jeg skrev ikke masse tull om damers iq, jeg skrev mine erfaringer(og dem har jeg MANGE/MYE av).
angående stavelseangrepet ditt, ja jeg vet at jeg skriver endel skrivefeil(men har ikke dysleksi:). men jeg kunne vel egentlig forventet at du skulle gå til skrivefeil-angrep(om bare jeg hadde ofret deg et sekunds tanke til å egentlig tenke på det;)
folk som angriper med å påpeke skrivefeil slik som deg er som regel kun dem som ikke har noe faglig/eller annet å komme med og prøver å henge seg på med heller å fylle inn med mye flame-wars isteden:)
og det er du et eksempel på.

men angående heve seg over alle andre, jeg har ingen behov for det egentlig:) jeg snakker for meg, så kan andre snakke for seg. jeg uttaler meg utfra mine erfaringer, som er endel. så kan andre tilføye SINE erfaringer osv, så kan enn debatere rundt det.
å kunne stave vs å ta seg tid til å fokusere på skrivefeil eller å skrive fort for å få unnagjort mest mulig(effektivitet) er vidt forskjellige ting:)
jeg skriver oftest 5-10tegn i sekundet, jeg tenker du holder deg mere til 1-3/sek?.
jeg fokuserer ikke på det utsendemessige på skrifta, men heller på å få sagt det jeg skal. og angående dine kunnskaper om å være smart den viser bare at du har lite peiling der også:)
det er veldig normalt faktisk for høyt begavete og intelekutelle folk å ha en VELDIG skrublete og nesten uleselig (hånd)skrift:)
det er som sagt ikke der fokuseringa går på, å skrive mest mulig bokstaver rett. det er å skrive ned det som er på tankene og ikke bruke 10år på noe som kan brukes 1år på f.eks. det er noe du kaaaaanskje vil lære når du blir endel eldre:)
erikksen
erikksenInnlegg: 2664
15.10.03 12:09
dama til hosein var ei tøsete hore, og i mine øyne så fortjente hun sin straff.
det er ille at kjæresten er utro, det er laaaangt værre når jenta(eller gutten) er utro med et FAMILIEmedlem!!!!!
der er jeg for æresdrap deluxe!

Så utroskap legitimerer vold?

Sånne som deg kan bare pakke kofferten og stikke til helvete ut av landet! Bosett deg i et av landene der "æresdrap" er akseptert. Du har ikke noe å gjøre i et demokratisk, vestlig samfunn.

"Æren" kan du stikke opp i ræva, din degenererte faen..
unplugged
unpluggedInnlegg: 935
15.10.03 12:21
Svarte menn kommer ikke nødvendigvis fra Afrika. En god del av dem kommer fra de latinamerikanske landene, og du kan si hva du vil: Latinere er dødssjarmerende! De KAN flørte, og jenter flest faller for gode flørtere uansett hudfarge.

Så hvis dere ikke har nok suksess med jentene, gutter, så er det nok neppe hudfargen deres det er noe galt med, men måten dere behandler jentene på.
Sentos
15.10.03 12:28
slike som meg? haha.
jeg er nok ikke noe innvandrer/asylsøker/muslim/osv.

å neidu:)
utroskap er en handling, og som alle handlinger så fører det til reaksjoner og så kreves det en straff.
en "vanlig" utroskap er ille nok i seg selv.
en utroskap med et FAMILIEmedlem!!!!!!!!! det er her snakk om internt inn i familien!
da er det et VELDIG sterkt inngrep i æren og lager et helvete for familien! og det er helt på sitt rette at folk burde få lov til å gjøre en passende handling for dette.

det er synd at dagens samfunn ikke har lagt plass for å forsvare æren sin, når den blir SÅ grundig overtrampet som dette(er ikke snakk om småe, å dette tar jeg personlig osv, her er det snakk om noe av det mest alvorligste krenkelsen som overhode ikke er mulig å rette opp i). så ja jeg gir respekt til dem som er mann nok til å reagere og utføre en straff på forbryteren.
(selv om vedkommende da må i fengsel i norge, og det er egentlig ikke verd å ofre mye av livet sitt i fengsel for ei slik flyfille). men for grov handling og jeg ser ikke neg. på dem som begår æresdrap under denne situasjonen.
derimot andre situasjoner blir noe helt annet. det er grenser.

demokrati har rettssystem, rettsystem går på å gi straff for en dårlig handling.
utroskap er en dårlig handling, og er ikke lenge siden du i de fleste vestlige land ville fått straff for dette.(seriøst!).det er avkristninga og dermed fort også avfamiliseringa som har ført til at slikt ikke får konsekvenser.
så tror heller du kan stikke ut av landet og la være å bo i et demokrati.
demokrati har aldri legitimitert drittoppførsel.
det er bare at vesten har ikke lengre kjernefamilien som noe høyt punkt, slik de fleste kristne land hadde.
så ja det er et av de få tingene jeg er litt positiv til angående slike strenge land. dem forsvarer familien.
ta heller å finn deg en holme du, og ta med deg nok folk så du kan drive din form for horere og gi blaffen i alt som har med familie å gjøre:)
erikksen
erikksenInnlegg: 2664
15.10.03 12:57
å neidu:) å jo, rotnorsk er du nok ikke...

en utroskap med et FAMILIEmedlem!!!!!!!!! det er her snakk om internt inn i familien!
da er det et VELDIG sterkt inngrep i æren og lager et helvete for familien!

Hva da med det familimedlemmet hun er utro med? Skal han og drepes?

Nei du, det er mye utroskap rundt omkring, og det er ikke bra, men å hevne det med drap er galskap. Og det er ingen "ære" i det, for utroskapen har skjedd uansett. At du synes drap eren passende reaksjon på utroskap er SYKT, og at du ikke skjønner det er skremmende...
TheSmiths
TheSmithsInnlegg: 7758
15.10.03 13:27
Blacky...det er mer en myte enn en sannhet!. Mange synes nok at svarte menn er spennende men dette er mer ment som en fantasi.
Min erfaring derimot er slikt at norske jenter blir oftere sammen med latinske gutter i tillegg til norske gutter selvfølgelig.
En liten observasjon.
De fleste damer som går hånd i hånd med svarte menn er for å si det rett ut og litt slemt "ikke noe for øyet".
Sorry for å skuffe deg

smoz
TheSmiths
TheSmithsInnlegg: 7758
15.10.03 13:28
Fongen skrev:
Dama til Gamal Hosein var jo ikke akkurat rasende stygg, nå var hun kanskje ikke helt normal i hodet heller.
__-_____--____---__
Jeg ville ikke kalt Gamal for svart da vel :-)....kanskje hadde han "svarte tanker" men det er noe annet.

smoz
Stefaren
StefarenInnlegg: 28
15.10.03 13:42
Sentos

De fleste har fostått at du er en liten unge nå.

Du trenger ikke utbrodere det mer.

Var det demokrati du snakket om: "så ja jeg gir respekt til dem som er mann nok til å reagere og utføre en straff på forbryteren."

Jeg og alle andre ler høyt og lenge av deg.
BlackPower
BlackPowerInnlegg: 319
15.10.03 14:14
LOL. hvor kom Gamal inn her i denne tråden * gjesp*
Sentos
15.10.03 15:05
erikssen, jeg synnes drap er en passende straff ja. eller bedre ord: AVLIVING eller noe. for jeg synnes ordet drap blir altfor overdrivelse av det.
men personlitg ville jeg ikke drept vedkommende, men jeg forstår dem som gjør det og jeg vikke heller ikke straffet dem.
Sentos
15.10.03 15:08
stefaren, tror nok du bommer gaaaaaanske så mye angående "liten unge", er ganske langt ifra det:)
og ingenting som tilsier at jeg skal være det. at du kanskje er ganske uenig med meg på noe jeg skrev her får jo være greit det. men det har ingenting med om jeg er liten unge eller ei. noe som jeg da ikke er.
du får snakke for deg selv, for jeg tror ikke det er så mange som ler høyt, det er derimot normalt for fleste nordmann å heller sette sin litt til det norske rettsystemet enn å bruke den gamle øye for øye tann for tann, og ta ansvaret over i egne hender.
men som jeg sier det er ikke så lenge siden at krenkelse av familien ble tatt alvorlig også her i norge/vesten.
Stefaren
StefarenInnlegg: 28
15.10.03 15:27
Neida. Bare overdreiv litt jeg.

"men personlitg ville jeg ikke drept vedkommende, men jeg forstår dem som gjør det og jeg vikke heller ikke straffet dem."
Dersom dette er ditt syn på et demokrati, så må jeg jo protestere litt.

Hvis alle skulle tatt loven i egne hender dersom de følte seg provosert, ville vi fått et fint samfunn.

Jeg som lærer ville da ha grunn til å drepe flere elever til dagen. Hadde knapt hatt elever igjen:-)
butterfly
butterflyInnlegg: 4786
15.10.03 15:30
BlackPower skrev:
Altså alt fra brune til svarte afrikanske menn . Hvorfor gidder noen hvite kvinner å ligge med dem ? , jeg mener de burde jo finne hvite menn mer vakre eller no .

Er det ikke akkurat det samme om det er menn eller kvinner? Er jo samme andre veien oså?

PS: jeg synes hvite menn er penest jeg... :)
Fongen
FongenInnlegg: 2752
15.10.03 16:11
Jeg gir blanke i hvilken "rase" min utkårede er av, så lenge hun er norskkulturisert.
Sentos
15.10.03 16:41
stefaren;) hehe jeg tror det går litt samme veien angående elever har lyst til å drepe lærerne;)
men utfra egen erfaring så var jeg ganske fornøyd med de flest lærerne fra barneskolen og opp til ungdomsskolen. mange dyktige lærere, og noen få som jeg ikke likte så godt(veldig få av dem egentlig) men fortsatt var dem ikke så dårlige dem heller.
derimot vgs, DET er en annen historie. aldri i mitt liv sett så mange som burde fått sparken på dagen!!!
men angående avliving så er jeg imot det under omtrent alle omstendigheter, som f.eks om enn ikke kan fordra vedkommende. men derimot når det er et SÅ alvorlig ting som å drive utroskap med et FAMILIEmedlem det er noe som vil ha evigvarende skade. og det er ikke noe mindre dritt den familiemedlemet som gjorde det(tvert om, han var da vel så mye dritt). og jeg kan fint rettferdiggjøre at noen tar å sørger for rettferdighet. dagens moderne samfunn tar ikke å verdsetter familier lengre og da må folk ta i egne hender. der er problemet. folk kan gjøre hva F**N dem vil idag uten å få konsekvenser. og det er FEIL. og om ikke samfunnet tar ansvar for det så må dem som blir vannæret gjøre det.
desverre så følger det med endel konsekvenser og straff for det, men det er vevkommendes beslutning. og jeg hadde nok ikke gjort det selv. men jeg har all respekt for dem som vil forsvare familiens ære på den måten.
(men jeg er imot det meste ellers æresdrap, for det er en tynn linje, men noen ting er bare for grovt overgrep).

demokrati står for rettferd, ikke om folk skal få mild straff eller ei.
svikter systemet så må et annet "rettssystem" sørge for utfyllelse, og det gjør det ved at dem tar ansvar selv internt. og samfunnets rettsystem vil da igjen sørge for rettferd utfra dems ståsted(som var lammet i første omgang) til å gi straff til dem som sørger for å rydde opp i det selv(siden samfunnet ikke var istand til det).

nei jeg synnes det er langt verre at samfunnet har avkastet alle verdier om familien, og satt seg på sidelinjen og lar alt foregå som det gjør enn at noen begår æresdrap.
om noen få år så vil en sterk familie være like sjeldent som..... .
så er ikke noe som bør undergraves og forminskes.

slik jeg ser det så ser jeg trist på at den vestlige samfunnet synger på sine siste vers som en stor sivilisasjon.
skillsmisser på 80-90% innen kommende generasjon er ikke noe oppmuntrende tall.og det er bare starten.
familier bør vernes langt mere enn det som er tilfellet.
aegi
aegiInnlegg: 1811
15.10.03 18:33
A ikke snakk stygt om døde
B Gamal er ikke svart
StayTrue
StayTrueInnlegg: 2371
15.10.03 21:37
TheSmiths skrev:
Blacky...det er mer en myte enn en sannhet!. Mange synes nok at svarte menn er spennende men dette er mer ment som en fantasi.
Min erfaring derimot er slikt at norske jenter blir oftere sammen med latinske gutter i tillegg til norske gutter selvfølgelig.
En liten observasjon.
De fleste damer som går hånd i hånd med svarte menn er for å si det rett ut og litt slemt "ikke noe for øyet".
Sorry for å skuffe deg

smoz

Noe sier meg at du ikke er fra chile eller hvor du kommer fra...

If u can't find somethin to live for, you better find somethin to die for

Hold on be strong
Azidops
AzidopsInnlegg: 670
15.10.03 23:40
Er det ingen som har tenkt å påpeke at Gry Hossein var pedofil? Hadde situasjonen vært snudd opp ned så hadde det vært mye forståelse i avisene siden det hadde vært en underårig jente den (tenkt) døde mannen hadde vært utro med. Gry var utro med en i Gamals næreste familie i tillegg til pedofil. Men det rettferdiggjør ikke drap.
Sentos
16.10.03 01:18
hmmz det viste jeg faktisk ikke.... slikt blir fort skyggelagt i media når det angår "utradisjonelle" ting som at jenter kan være de ytterst slemme.
egentlig virker det som at hun jenta hadde en innflytelsesrik familie siden hun ikke fikk mye skam i media som en hvilken som helst annen person ville fått, og at hosein ble sååå heksejakt på den måten.

menmen.
glemte forsåvidt hva annet jeg skulle si;)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg