Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liker eldre damer yngre menn?

NYTT TEMA
FuckUnited
FuckUnitedInnlegg: 16
13.01.04 18:58
Hva sier dere? For.eks 17 og 40
elain
elainInnlegg: 504
13.01.04 19:59
skjer vel d også..........
SvgGutt
SvgGuttInnlegg: 41
13.01.04 23:41
Damer på 40 vil vel ikke ha så mye imot deg, men at du vil ha 40 årige slappe kvinnfolk hørres ekkelt ut
Milano
MilanoInnlegg: 3609
13.01.04 23:50
Kjeder deg i kveld, Fucker?

Milano
Vanaheim
VanaheimInnlegg: 25846
13.01.04 23:56
SvgGutt skrev:
Damer på 40 vil vel ikke ha så mye imot deg, men at du vil ha 40 årige slappe kvinnfolk hørres ekkelt ut

- Ikke alle er slappe.
Zenmeister
ZenmeisterInnlegg: 1817
14.01.04 00:54
SvgGutt skrev:
Damer på 40 vil vel ikke ha så mye imot deg, men at du vil ha 40 årige slappe kvinnfolk hørres ekkelt ut.

..........................

Sorry, mac. Her er du nok på villspor, kamerat. Madonna, f.eks, blir 46 til sommeren. Ikke prøv å innbille noen at hun er kvapsete. Og hun er ikke alene om å være veldreid for alderen, for å si det slik....

For øvrig er damer med erfaring slett ikke ueffent å ta med seg for spreke, unge, virile hingster.

Zm
Djordjic
DjordjicInnlegg: 12539
14.01.04 01:10
støttes zenmeister :-)
Milano
MilanoInnlegg: 3609
14.01.04 01:12
Er vel noe drøyt å trekke frem den mikroskopiske promillen som er som Madonna! Husk at vi lever i Norge, og ikke i Hollywood da.
For faktum er at flertallet av 40-årige damer faktisk er "kvapsete" og ar langt fra "pulbare" for en noenlunde oppegående 20-åring!

Milano
Fatale
FataleInnlegg: 5592
14.01.04 08:31
Siden jeg driver med idrett og ser masse nakne damer i garderober kan jeg bare tilføye her at man trenger ikke være 40 for å se slapp ut, tilogmed folk under tjue kan være helt grusomme. Det kommer jo ikke bare an på alder, men også på hvor mye man gidder å trene.
starface
starfaceInnlegg: 19798
14.01.04 08:39
Eldre damer på 30 liker ihvertfall yngre menn. Jeg er selv 26 og liker 18 åringer. Og det tror jeg alltid jeg kommer til å gjøre. Og da gjelder det å holde seg stram og flott!
Batstage
BatstageInnlegg: 23723
14.01.04 09:44
jeg ser ut som om jeg er 18, Starfacebaby

kline?
Fatale
14.01.04 09:44
Knegg, nå kom jeg til å tenke på en fantasisk episode av Sex & Singleliv...Samantha får det for seg at gamle gubber sikkert kan være gode i senga og at i mørket kjennes alle kropper like ut.....helt til hun får se rompa hans med lyset på. Hehehehe, jeg lo en halvtime :-)

Men starface, lykke til som sekstiåring da, håper du fortsatt har sjangs på 18-åringene da :-)
starface
14.01.04 09:46
Ja. Gamle menn er ikke like digg som 18 åringer. Jeg er jo ikke 60 ennå, så jeg får ta det som det kommer. Og hvis jeg er heldig så klarer jeg kanskje å knabbe til meg en 30 åring da...

Men nå holder jeg meg til menn mellom 18 og 35. Og det er da et ganske stort slingringsmonn. Jeg er heldig sånn.
starface
14.01.04 09:47
Batstage skrev:
jeg ser ut som om jeg er 18, Starfacebaby

kline?
------------------
Selvsagt. Du er deilig.
*kliner*
Batstage
BatstageInnlegg: 23723
14.01.04 09:49
starface skrev:
Selvsagt. Du er deilig.
*kliner*"

du er deiligst

*kliner mer*
MsTakable
MsTakableInnlegg: 9247
14.01.04 09:50
starface skrev:
Eldre damer på 30 ........
>>

Er damer over 30 eldre?????

*bekymret…………meget bekymret*
starface
14.01.04 09:55
Nei, jeg mente eldre enn guttene de liker. F.eks. en 18 årig gutt og en 30 årig jente. Da er jenta eldre. skjønner? nei, ærlig talt, jeg nærmer jeg 30 så jeg er svææært forsiktig med å påstå at 30 åringer er gamle. For det er de ikke. Bare eldre enn 18.
MsTakable
MsTakableInnlegg: 9247
14.01.04 09:57
Tusen takk, angstanfallet gikk litt over nå :-)
starface
14.01.04 10:04
Bare hyggelig. Hvor gammel er du?
lovestreet
lovestreetInnlegg: 2966
14.01.04 10:15
Jeg blir 27 om litt mer enn to måneder. Det hender tanken på det plager meg litt, men stort sett går det bra! Liker å tro at jeg ser like bra ut som da jeg var nitten, og i tillegg har livet tilført meg en solid dose sjarme og erfaring jeg var foruten da jeg var 19 år gammel :-) Jeg er egentlig mye mer fornøyd med livet mitt nå, og kunne ærlig talt ikke tenkt meg å vært yngre igjen.
starface
14.01.04 10:20
Jeg blir også 27 om 10 måneder. Stresser litt med det, men det er deilig at jeg er en av de siste i gjengen som blir 27. Skulle på en måte ønske at jeg var 22 igjen, men når jeg snakker med folk på 22 merker jeg en viss forskjell i interesser, humor og modenhet i forhold til når jeg snakker med folk på min egen alder. Men likevel, 22 var en bra alder!
lovestreet
lovestreetInnlegg: 2966
14.01.04 10:21
Enhver alder har sin sjarm, som det heter :-)
starface
14.01.04 10:33
Ja. Men 25 sugde. 2003 var et ikke-år. Ingenting skjedde i livet mitt mens jeg var 25. Håper det tar seg opp i år.
Simplemeg
SimplemegInnlegg: 2823
14.01.04 12:55
25 er i skuddet, mener naa jeg. Hah!
Fatale
14.01.04 13:08
starface skrev:
Ja. Men 25 sugde. 2003 var et ikke-år.

Å herregud. Det spørs om du kommer til å overleve 30-årsdagen din da. Jeg dro til utlandet og nektet å ta telefonen på min dag, forøvrig. Men du blir vel eldre i samme takt som vennene dine, antar jeg? Det hjelper litt det.
vhermstad
vhermstadInnlegg: 2724
14.01.04 14:17
Jeg er straks 21 og dama mi er 28 og det bryr iallfall jeg meg ikke noe om :) Det er ikke alderen som teller uansett. Elsker henne for hvem hun er og ikke for alderen...
WillyCally
WillyCallyInnlegg: 3
16.11.12 18:43

Yngre menn søker modne kvinner i langt større grad enn tidligere. Er den moderne verden endelig blitt tilstrekkelig opplyst og klar for å akseptere par med aldersforskjell hvor hun er eldst? Forskningen mener at en moden dame og en yngre mann har atskillig mer å tilføre hverandre i et parforhold enn jevnaldrende.

Det handler nemlig om personlighet og kompatibilitet uansett forhold og aldersforskjell. Det handler ikke bare om sex, men om å passe sammen som mennesker. Bygge et fundament ut av godt, sterkt og dypt vennskap. Hvis du finner en person du har en unik kjemi med og denne personen er f.eks. 10-15 år +/- håper jeg aldersdifferansen ikke gis stor betydning og problematiseres unødvendig.

La oss se på situasjonen hvor kvinnen er eldre enn han. Det er gjerne omgivelsene som reagerer på denne aldersdifferansen, og som slenger med leppa. Sånt bunner i mangel på erfaring og innsikt, kan være sagt i humor, ubetenksomt, men kan være utrolig ødeleggende, særlig fordi menn i 25-30-årsalderen hører mer på vennene sine enn å lytte til hjertet. Kommentarer kan være giftige og ha en giftvirkende effekt. Den man søker blir en type "forbudt kjærlighet" som ikke må vises offentlig eller overfor venner.

En dame som er eldre enn mannen i et forhold kan tilby langt mer enn bare selvsikkerhet og nytelse på det seksuelle planet, og i dag holder kvinnene seg unge og fruktbare mye lengre enn før. Dette er et vitenskapelig faktum. En voksen dame har - som regel - en større dybde og sikkerhet i seg selv som person og skaper ikke sjalusi- eller oppmerksomhetsdrama rundt seg på samme måte som yngre damer har en tendens til å gjøre. De tør også snakke om tabuer uten å fnise rødmende og de tåler en frisk runde diskusjon. I det seksuelle er de åpne, frigjorte, og tør nyte sex maksimalt. De er ofte mer spennende intellektuelt for en yngre mann, enn damer på hans egen alder.

Jeg kjenner mange par hvor hun er eldre enn han, f.eks. er min venninne 46 og sammen med en mann på 28, han var bare 23 da de to traff hverandre, og det var han som insisterte på at de to skulle bli kjærester og flytte sammen. Hun var bekymret for at det ikke skulle vare fordi man tradisjonelt tenker på "å bli gamle sammen" - man skal jo "ha en fremtid sammen" (veldig tradisjonsbundne tanker), selv om statistikken også viser at kvinner lever lengre enn menn, så dersom han vil bli gammel hos sin kvinne, er det en fordel med en kvinne som er eldre enn han...

Venninnen min fant hun ut at hun ville ta sjansen på sin yngre kjæreste. Forholdet fungerer utmerket, og vennene på begges side har ikke bare akseptert forholdet, men nærmest BEUNDRER det, fordi de kommuniserer så godt sammen, ler masse, og skaper en positiv elektrisitet i rommet som også farger av på de andre som er der. Noen av vennene hans har til og med innrømmet at de føler seg "misunnelige" fordi de ser hvilken fantastisk kontakt disse to har.

Hvorfor være så fordømmende? Og hvorfor bekymre seg om noe som ligger langt frem i tid, alder er virkelig uvesentlig når man vet at ingen er garantert en dag i morgen, ulykker og dødelige sykdommer kan ramme uansett alder. Lykken er her og nå, og den er til for å gripes!

Thyra
ThyraInnlegg: 43154
16.11.12 20:50
SvgGutt: Damer på 40 vil vel ikke ha så mye imot deg, men at du vil ha 40 årige slappe kvinnfolk hørres ekkelt ut

Folk er forskjellige, men de fleste damer på 40 år er vel ikke særlig interessert i 17-åringer.

popeyeroof
popeyeroofInnlegg: 272
18.11.12 21:36

Livet for en 25 + år gammel kvinne er et våpenkappløp mellom skjønnhet/makeup/anti-aldringsprodukter og virkningene av sol og aldring...............

Hårdott
HårdottInnlegg: 1654
19.11.12 00:08
popeyeroof: Livet for en 25 + år gammel kvinne er et våpenkappløp mellom skjønnhet/makeup/anti-aldringsprodukter og virkningene av sol og aldring...............

Og livet for mann 25+ er en kamp mot å få viker, bli skalla, bli feit, miste musklene, få rynker og stygge tenner.

Nei herregud, for en tulling du er. Ikke rart du er "ubesudlet" som du skrev i en annen tråd. Og for et ord, da. "våpenkappløp". Er 22 og har aldri brukt en eneste krem og kommer neppe til å gjøre før jeg er 50. :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg