Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Finn.no

NYTT TEMA
verticalman77
verticalman77Innlegg: 765
27.06.15 21:38

Virker det påtrengende på andre å få en fornyet Torget-annonse på epost gang etter gang hvis den ikke får noen respons?

verticalman77
17.10.15 13:08

Jeg følger opp med et annet spørsmål. Jeg har lagt ut en annonse og fått svar fra en som er interessert. Jeg ga ham betalingsdetaljer, men etter å ha fått adressen hans har det gått 3 dager uten at jeg har mottatt betaling eller fått noen melding. Jeg har ikke funnet noe telefonnummer, men med googling kom jeg over jobbmailadressen hans. Er det frekt å bruke den for å få kontakt med vedkommende i dette tilfellet?

sanila
sanilaInnlegg: 34058
17.10.15 15:46
verticalman77: Er det frekt å bruke den for å få kontakt med vedkommende i dette tilfellet?

Om det er frekt, så er der mye der er frekt.

Du kan naturligvis hører om han stadig er innterresert, men sansynligheten for at han ikke er, er nok ganske stor, ettersom han ikke har innbetalt.

Så ikke frekt, men mer  spild av tid, sansynligvis-

verticalman77
17.10.15 16:57
sanila: Du kan naturligvis hører om han stadig er innterresert, men sansynligheten for at han ikke er, er nok ganske stor, ettersom han ikke har innbetalt.

Vedkommende skrev at han var ny på Finn, så jeg kunne velge betalingsmåte. Jeg hadde satt veldig lav pris på noe som koster mye mer hvis du skulle kjøpe nytt, så dette er litt merkelig.

Melli
MelliInnlegg: 55
04.03.16 04:58

Selv om dette er flere måneder siden, merker jeg at jeg er nysgjerrig på hvordan det endte!? Verticalman77 ser nok kanskje ikke dette men.. Svarer likevel, for det kan jo være til hjelp for noen andre en annen gang kanskje. Man har all rett til kontakte denne personen på hvilken som helst måte. Spesielt om det står kun seriøse henvendelser i annonsen. Nå var nok greia at han var ny på Finn.no og ikke visste bedre men om man angrer seg eller noe kommer iveien sier man ifra om dette til selger. Vanlig folkeskikk vil jeg kalle det. Istedenfor å bare kutte kontakten/avtalen. Selger blir jo ikke sur om man er ærlig og sier det som det er. Bedre det enn limbo:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg