Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

litt bokjøp

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1184
06.11.17 20:35

det er ikke ofte at jeg handler uten å tenke, men i dag gjorde jeg det, jeg kjøpte på Jernia en skurekost med lang skaft og det kostet meg kr 250, biltema ligger et stykke unna, men der hadde jeg får omtrent det samme for kr 70, men den lille irritasjonen over det går vel snart bort, mange har jo kjøpt både hus og bil som nesten har vært nærmest en katastrofe.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 17106
07.11.17 21:17
merterje: det er ikke ofte at jeg handler uten å tenke, men i dag gjorde jeg det, jeg kjøpte på Jernia en skurekost med lang skaft og det kostet meg kr 250, biltema ligger et stykke unna, men der hadde jeg får omtrent det samme for kr 70, men den lille irritasjonen over det går vel snart bort, mange har jo kjøpt både hus og bil som nesten har vært nærmest en katastrofe.

Du er ikke alene...
Det er utrolig hvor mye billigere man kan finne en del ting om man ikke skal handle hos *proffene*, eller de mest profilerte butikkene.

Selv kjøpte jeg en hodelykt til 299 på en sportsbutikk for et år siden. Den datt ned på et bord da jeg satt ved det (rev det av hodet) og plastdingser hit og dit...ikke finnes smådelene heller.

Kjøpt ei nå til 79 kroner, og det tåler en trøkk, og lyser veldig mye bedre...

Du har rett.
Vi må tenke og være lure når vi handler.
Ha en fin kveld.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg