Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vurdering av verdi på hjørneskap

NYTT TEMA
jonarne
jonarneInnlegg: 17579
03.11.18 22:09

Jeg tenker å selge et hjørneskap og er veldig usikker på hva som er verdien på det. Skapet er ca. 30 år gammelt og laget av Brødrene Bjørndalsæter på Oppdal. De er mest kjent for å ha stått bak alt av utskjæringer på hytta til Kjell Inge Røkke.

Er det noen som har tips til passende pris som jeg kan forsøke å selge det for?

http://www.musikalske.net/DSC_0002.JPG

http://www.musikalske.net/DSC_0005.JPG

(Innlegget ble redigert 03.11.18 22:11)

Script
ScriptInnlegg: 3904
26.10.19 21:51

DNs og  Adressas journalist hadde vært på samme foredrag på BI, og hadde en helside hver på lørdag hvor de godtar den amerikanske reklamefyrens poenger altfor ukritisk.Klimapropgandaen lider av en veldig lite troverdig klisje som gir et fattig og forlatt inntrykk. Bare vi plukker plast, sykler, ikke spiser kjøtt, blir verden et bedre sted. Slikt noe vrøvl, ikke det spor monner det. Aldri noe dypt og strukturelt som har en omfattende, slående virkning; - ja, det er smart, det virker! Det var et par professorer i avisa som hevdet at vi må se på CO2 som - ikke som søppel - men en ressurs, som kan utnyttes til noe produktivt. Det er ihvertfall bedre enn denne dystre undergangsstemningen. Temperaturen i verden har ikke steget med mer enn ca 1,1 grad siden 1880. Det var varmere her i vikingtiden enn nå, så gikk temperaturen jevnt ned fra ca 1200 til ca 1700 (den såkalte "lille istid"), nå er den på veg oppover igjen i omtrent samme tempo. Jeg har teft for gyldig vitenskap. Årsaken til de stadige temperaturendringene i jordklodens historie er sannsynligvis mye mer komplisert enn det modellene viser. De påståtte svingninger i utslipp av klimagasser minner om episyklene i det geosentriske verdensbildet.  For en gitt temperatursvingning kan man alltid anta en svingning i klimgassutslipp, slik som uregelmessigheter i det geosentriske verdensbilde ble reddet ved å innføre stadig nye episykler.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg