Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sykle til jobb

NYTT TEMA
--Slemtiger--
--Slemtiger--Innlegg: 3422
23.06.09 08:55

Johu, har akkurat syklet 31 km til jobb (Oslo Syd - Sandvika). Deilig start på dagen og en interessant opplevelse og sykle langs vannet, igjennom parker og lignende istedenfor å gi full pinne med bilen på europaveien.

Nå gjenstår det bare å glede(?) seg til å sykle hjem igjen i ettermiddag :p

fluxsoda
fluxsodaInnlegg: 7943
23.06.09 09:14

høres herlig ut. Jeg bor så nærme jobben at jeg ikke får særlig treningsutbytte av å sykle (ca 15 min å sykle, 10 min å kjøre). Men det er så mye herligere å sykle hjem enn å sitte i bilkø hjemover. I dag forsov jeg meg, så det ble bilen, dessverrre :(.

--Slemtiger--
24.06.09 10:31

Jammen kom jeg meg ikke hjem igjen også :)

fluxsoda
24.06.09 12:41

Bra jobba. Gav det mersmak? :)

--Slemtiger--
24.06.09 15:38

Ble totalt utslitt på kvelden og merker det litt på kroppen i dag. Har vært mye på spinning de siste året, så er ikke helt uvant med sykling, men det er helt klart noe spesielt med å sykle på en vanlg sykkel i fri luft.

Kommer garantert til å gjøre dette et par ganger i ukene fremover mens været er fint.

fluxsoda
26.06.09 10:01

Det høres herlig ut. Lurt å benytte seg av godværet, og sykle mens man har sjansen. Ikke like kjekt å sykle til jobben når regnet høljer.  :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg