Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

30 Days + Oxytarm

NYTT TEMA
shabelle
shabelleInnlegg: 16786
22.02.10 14:37

Jeg skal begynne på en 30 Days + Oxytarm kur nå, lurer på om noen dere har erfaringer fra kuren?

Jeg er 162 cm og veier 62. Det hører kanskje ikke mye ut men det er bare det at jeg har gått opp veldig mye i løpet av ett år.  

ErikJm
ErikJmInnlegg: 15353
22.02.10 14:54

Men herre... legg om kostholdet ditt i stedet.

shabelle
22.02.10 15:18
ErikJm: Men herre... legg om kostholdet ditt i stedet.

Jeg trener egentlig ofte.. Eller jeg sluttet på fotball for en måned siden.. Så har ikke blitt så mye i det siste.. Men skal begynne på igjen snart da, men jeg orker ikke legge om kostholdet mitt så grundig, fordi jeg har ikke tid til å spise frokost etc.

ErikJm
22.02.10 15:27
shabelle: Jeg trener egentlig ofte.. Eller jeg sluttet på fotball for en måned siden.. Så har ikke blitt så mye i det siste.. Men skal begynne på igjen snart da, men jeg orker ikke legge om kostholdet mitt så grundig, fordi jeg har ikke tid til å spise frokost etc.

Du skal ned i vekt, riktig? Er du ikke disiplinert nok til å legge om kostholdet, men heller tar snarveier som det du nevner her oppe kommer du bare til å bli feitere.

Spis mindre, spis sunnere og tren mer.

shabelle
22.02.10 15:29
ErikJm: Du skal ned i vekt, riktig? Er du ikke disiplinert nok til å legge om kostholdet, men heller tar snarveier som det du nevner her oppe kommer du bare til å bli feitere.

Ja, ikke sant. Men bruker denne kuren til motivasjon sant..

ErikJm
22.02.10 15:32
shabelle: Ja, ikke sant. Men bruker denne kuren til motivasjon sant..

Jeg kjenner ikke til den kuren, men det høres ut som en idiotisk idé når man lett kan gå ned i vekt ved å omlegge sine egne uvaner.

shabelle
22.02.10 15:34
ErikJm: Jeg kjenner ikke til den kuren, men det høres ut som en idiotisk idé når man lett kan gå ned i vekt ved å omlegge sine egne uvaner.

Tja..

Men nå venter jeg egentlig på svar fra de som har prøvd den da. Men takk for dine råd.

BrooklynZoo
BrooklynZooInnlegg: 39
22.02.10 15:37

ordtaket "Man blir hva man spiser" er faktisk veldig sant... Jeg tror du kommer til å bli skuffet hvis du tror at disse kurene kommer til å gjøre noe stort med vekten alene

Fyko
FykoInnlegg: 964
22.02.10 15:40
shabelle: Jeg skal begynne på en 30 Days + Oxytarm kur nå, lurer på om noen dere har erfaringer fra kuren? Jeg er 162 cm og veier 62. Det hører kanskje ikke mye ut men det er bare det at jeg har gått opp veldig mye i løpet av ett år.  

Lær deg mer om kosthold heller. Det er mye billigere og det er mye større sjangs for at du unngår å legge på deg senere hvis du er mer obs på hva du spiser og greier å sette opp et halvveis bra kosthold.

_Gutt_1989
_Gutt_1989Innlegg: 10
28.02.10 21:15

Det fungerer utrolig bra! Men 30days er jo for problemområdet rundt magen, så har inntrykket av at de ikke virker så bra på de som ikke har hovedproblemet rundt magen. Oxytarm er veldig bra for fordøyelse, uansett om det er til slanking, eller bare kontrollere fordøyelsen.

Men som andre nevner, så må man legge om kostholdet litt og. Og trene. For det er bare en kortsiktig løsning, ikke langsiktig. De fungerer bare 1mnd, eller to, og da blir kroppen så vant til de, så den reagerer ikke på de lenger. Lykke til!

Eller så har man jo 30days for rummpe og lår og.. Har ikke noe erfaring med de.

shabelle
28.02.10 21:33
_Gutt_1989: Men som andre nevner, så må man legge om kostholdet litt og. Og trene. For det er bare en kortsiktig løsning, ikke langsiktig. De fungerer bare 1mnd, eller to, og da blir kroppen så vant til de, så den reagerer ikke på de lenger. Lykke til!

Ja!

Takk:)

MadamS
MadamSInnlegg: 69
01.03.10 03:48

har faktisk et glass med oxytarm i kjøleskapet på nåværende tidspunkt,som jeg har planer om å ta snart.men ikke for å gå ned i vekt.jeg bruker det som en rensekur.har tatt det før og var meget fornøyd.jeg følte meg renere og lettere i kroppen etterpå.mitt inntrykk av oxytarm er positivt:)

gi oss gjerne tilbakemelding etterpå eller underveis ;)

Lykke til!:D

Navnebruker
NavnebrukerInnlegg: 11786
01.03.10 08:32
_Gutt_1989: Eller så har man jo 30days for rummpe og lår og.. Har ikke noe erfaring med de.

Det eneste man kan gjøre for å fjerne fett på et bestemt sted på kroppen, er ved fettsuging.

Alle kurer som forteller noe annet, er ren svindel.

shabelle
01.03.10 10:04
MadamS: har faktisk et glass med oxytarm i kjøleskapet på nåværende tidspunkt,som jeg har planer om å ta snart.men ikke for å gå ned i vekt.jeg bruker det som en rensekur.har tatt det før og var meget fornøyd.jeg følte meg renere og lettere i kroppen etterpå.mitt inntrykk av oxytarm er positivt:) gi oss gjerne tilbakemelding etterpå eller underveis ;) Lykke til!:D  

:)

Men rensekurer er jo effektive de også! Kan ligge mye i tarmene.

Takk for det!

Har ikke begynt enda, jeg tenker jeg skal vente til snøen er borte slik at jeg får mer effektiv trening, lite motiverende å jogge når det er snø. Da blir det heller langrennsgåing og det er mer kos enn trim:)

Tenbagger
TenbaggerInnlegg: 1729
01.03.10 10:19
shabelle: Men rensekurer er jo effektive de også! Kan ligge mye i tarmene.

Hvordan vet du dette?

Hva er problemet? Det ligger vel ikke noe annet i tarmene enn det du bevisst har puttet i deg? 

Tarmen er bare et veldig langt rør med en enorm indre overflate (faktisk større enn en fotballbane!). Maten må gnis mot denne overflaten lenge nok til at næringsstoffene kan tas opp gjennom "gressmatten". 

Du snakker som om tarmen et et lite vannklosett som må spyles ut.

shabelle
01.03.10 10:27
Tenbagger: Hvordan vet du dette? Hva er problemet? Det ligger vel ikke noe annet i tarmene enn det du bevisst har puttet i deg?  Tarmen er bare et veldig langt rør med en enorm indre overflate (faktisk større enn en fotballbane!). Maten må gnis mot denne overflaten lenge nok til at næringsstoffene kan tas opp gjennom "gressmatten".  Du snakker som om tarmen et et lite vannklosett som må spyles ut.

Jeg har hørt folk gå ned flere kilo etter en rensekur.

Jeg orker ikke gå noe inn på anatomien, men det ligger igjen mye fett i tarmene. Det kan veie mye!

Derfor kan rensekurer være effektive.

Navnebruker
01.03.10 10:31
shabelle: Jeg orker ikke gå noe inn på anatomien, men det ligger igjen mye fett i tarmene. Det kan veie mye!

Så lenge du spiser mat, vil det ligge ting i tarmene dine. Den eneste måten å få dette bort på er ved å slutte å spise, og da dør du.

Men for all del - kast gjerne bort pengene dine på dette.

shabelle
01.03.10 10:32

Men dere trenger ikke være så kritiske, jeg spurte egentlig bare om noen hadde brukt 30 days, ikke om hva dere synes.. Husk det.

Navnebruker
01.03.10 10:47
shabelle: Men dere trenger ikke være så kritiske, jeg spurte egentlig bare om noen hadde brukt 30 days, ikke om hva dere synes.. Husk det.

Ja som sagt, om du vil kaste bort pengene dine på svindel så må du gjerne det. Disse firmaene markedsfører seg mot mennesker som vil gå ned i vekt uten å anstrenge seg, og du er tydeligvis midt i målgruppen.

shabelle
01.03.10 10:50
Navnebruker: Ja som sagt, om du vil kaste bort pengene dine på svindel så må du gjerne det. Disse firmaene markedsfører seg mot mennesker som vil gå ned i vekt uten å anstrenge seg, og du er tydeligvis midt i målgruppen.

Ja, svindel er det nok. Men verdt et forsøk! Men du skjønner, jeg rådførte meg mye før jeg kjøpte det. I 7/10 tilfeller hadde folk hatt positive opplevelser med det! Så jeg får se hvordan min kropp reagerer.

Navnebruker
01.03.10 10:53
shabelle: Ja, svindel er det nok. Men verdt et forsøk! Men du skjønner, jeg rådførte meg mye før jeg kjøpte det. I 7/10 tilfeller hadde folk hatt positive opplevelser med det! Så jeg får se hvordan min kropp reagerer.

Du har 2 valg:

1. Betale 300 kroner for produktet og se hva som skjer. Ifølge bruksanvisningen må du også ha et sunt kosthold og trimme for å få noen effekt.

2. Ha et sunt kosthold og trimme, og gå ned i vekt. Helt gratis.

Forstår du hva som er svindel-elementet her?

shabelle
01.03.10 15:31
Navnebruker: Forstår du hva som er svindel-elementet her?

Jaja, selvfølgelig. Men jeg er ikke akkurat feit, vil bare bli kvitt magefettet.

Navnebruker
01.03.10 17:00
shabelle: Jaja, selvfølgelig. Men jeg er ikke akkurat feit, vil bare bli kvitt magefettet.

Så du satser på at disse pillene vil motivere deg til å spise sunnere og trimme mer, slik at magefettet blir borte?

I så fall kan jeg selge deg noen helt ufarlige vitaminpiller for bare 200 kroner. Det var faktisk en god forretningside, når jeg tenker meg om :) Bare å skrive med bitteliten skrift at effekten bare kommer hvis du spiser mindre og trener mer - omtrent som på alle de magiske apparatene de selger på tv-shop :)

shabelle
01.03.10 17:09
Navnebruker: Så du satser på at disse pillene vil motivere deg til å spise sunnere og trimme mer, slik at magefettet blir borte? I så fall kan jeg selge deg noen helt ufarlige vitaminpiller for bare 200 kroner. Det var faktisk en god forretningside, når jeg tenker meg om :) Bare å skrive med bitteliten skrift at effekten bare kommer hvis du spiser mindre og trener mer - omtrent som på alle de magiske apparatene de selger på tv-shop :)  

Hehe :)

Takk for tilbudet, men skal bruke pengene mine på saklige ting, har lært nå:)

Klikk for å gå tilbake til toppen