Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trening hjalp meg å slutte med snus, men hvordan?

NYTT TEMA
-Cerberus-
-Cerberus-Innlegg: 83
03.04.18 10:00

Slitt med å spise nok hele livet mitt. Så da jeg trente for mange år siden var den største kampen å spise nok. Da jeg sluttet å trene begynte jeg også å snuse, og siden nikotin er sult-dempende raaaste jeg ned i vekt.

Så greien er... begynte nylig å trene igjen. Ville begynne igjen i nesten et år men klarte ikke slutte med snus, og tenkte at det var håpløst å prøve trene uten å slutte med snus først. Til slutt ble jeg så forbanna over meg selv at jeg tenkte "fuck it! Nå SKAL jeg begynne trene igjen, snus eller ikke". 

Vel... noe merkelig skjedde. Etter å ha begynt å trene igjen + spise skikkelig igjen (basically tvangsforing for min del her) så ble jeg faktisk KVALM av å snuse! Hver gang jeg tok meg en snus etter trening eller på morgenen, så ble jeg fysisk dårlig av snus. Så klarte faktisk å slutte rett å slett fordi trening og forsøket på å spise skikkelig igjen gjorde at å snusen fucket meg opp nok til at suget forsvant, tanken på å snuse bare døde.  

Så her er greien. Jeg skjønner ikke hvordan! Dette virker jo helt ulogisk. Her har jeg prøvd å slutte med snus i et år - FORDI jeg vil begynne å trene igjen (fordi som sagt, hardgainer + snus = meningsløst å trene fordi jeg ikke ville klare å spise nok). Men så trener jeg regardless av snus, og snus gjør meg dårlig?  

At man trener har vel absolutt ingen effekt på hvordan snus føles? Om noe så ville jeg trodd snus bare ble enda diggere (pga økt blodsirkulasjon?) men det hadde motsatt effekt. Snus føltes så drit at jeg klarte å slutte.  

Helt uventet, null peiling på hvordan det fungerer. Men det funket. Noen som har en aning om hvordan?

(Innlegget ble redigert 03.04.18 10:01)

Klikk for å gå tilbake til toppen