Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trene rompa så den blir megastor

NYTT TEMA
BjartmarsHage
BjartmarsHageInnlegg: 1893
04.11.19 12:49

Jeg ser en del damer som har trent på seg enorme rumper. Skikkelige megaromper. Det ser dumt ut, og det må være slitsomt å drasse på så store og ubrukelig romper.

Mitt spm: Blir disse damene noen gang kvitt rompa de har trent på seg? Eller er de dømt til å bære på denne massen i årene som kommer?

Det ser så rart ut når resten av kroppen er normal..

Frank.N.Steen
Frank.N.SteenInnlegg: 2959
04.11.19 13:46

"og hvis rompa di er stor kan du bruke'n som spisebord

kan du dekke på kopper og fat og servere den fineste mat

kan du be med deg mor og far på hummer og russisk kaviar

hvis rumpa di er stor" - Øystein Sunde

(Innlegget ble redigert 04.11.19 13:46)

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5865
04.11.19 13:55

Hei Bjartmar, 

dette synes jeg er et spørsmål som mange kan lære av. Noen trener rumpene større, men det er store begrensninger ift hva man kan få til med mindre store rumper ligger familiært til. Dessverre har endel jenter begynt å operere implantater i bakenden, det selges også mange tights og jeans med padding/ilegg. Alt er jo bare dumskap, man kan jo miste både fett og muskler, fjerne implantater eller kjøpe nye klær, men intelligens er dessverre en konstant mange mangler. 

(Innlegget ble redigert 04.11.19 13:55)

Gorback
GorbackInnlegg: 4532
04.11.19 14:17
BjartmarsHage: Jeg ser en del damer som har trent på seg enorme rumper. Skikkelige megaromper.

"Ghettobutt" er for en stor del genetisk - men alle muskler kan jo utvikles til en viss grad ved trening eller opereres eller ved injeksjon av olje etc...

Klikk for å gå tilbake til toppen