Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Værste du har gjort i fylla?

NYTT TEMA
MysilBergsprekken92
MysilBergsprekken92Innlegg: 2
14.09.12 06:59

Vet det eksisterer en slik tråd, men ser denne er veldig gammel så prøver å lage en ny. Håper så mange som mulig tar seg bryet med å skrive ned sin historie om øyeblikk i beruset tilstand dere selv ikke er så stolte over :) Kan selv begynne med mitt "beste" øyeblikk hittil.

Jeg og en kompis skulle ut å bowle en fredagskveld for så å prøve oss på byen etterpå. Vi startet med et lite vors hvor vi koste oss og det ble drukket en del alkohol. Når vi begynte å komme i form tenkte vi det var på tide å komme seg avgårde. Etter og ha ringt vår sjåfør ble vi kjørt til bowlinga hvor jeg allerede kjente at jeg kanskje hadde fått nok alkohol. Uansett, jeg skulle vinne og var instillt på det fra første runde. Øl var en selvfølge og som om ikke det var nok så satte vi i gang et veddemål om at taperen skulle spandere øl på vinneren. Runde etter runde ble spilt og øl etter øl ble drukket. Det nærmet seg stengetid og jeg var vel det du kan kalle dritings. Vi skulle nå på byen å sjekke livet der, vi bestemte oss for å stikke innom en kebabsjappe på veien. Før vi kom så langt begynte jeg å bli drittsekk mot kompisen min. Kalte han stygge ting å yppet til bråk utrolig nok. Han prøvde å sette meg på plass, men jeg oppførte meg fortsatt som en drittsekk. Diskusjonen ender hvertfall med at jeg slår det jeg kan med knyttneven i ansiktet hans. Dette blir jo selvfølgelig ikke godt mottatt så vi begynner å slåss. Slag etter slag blir utdelt og slåsskampen ender med at noen kommer å skiller oss. Etter dette blir jeg en følsom idiot å prøver å ta livet mitt med å hoppe fra en bro. Kompisen min stopper meg og jeg begynner jo så klart å slåss igjen. Denne gangen er det ingen som stopper oss , men en av oss gir seg etterhvert  og vi skiller lag og byturen går i dass. Jeg vandrer rundt dritafull å blir plukket opp av en vekter. Jeg har blod i hele trynet etter slåsskampen så vekteren ringer politiet. De kommer å plukker meg opp, men jeg hater purken så denne bilen skulle jeg ikke inn i frivillig så jeg motsetter meg arrest. To politimenn legger meg i bakken å setter håndjern på meg. På vei til legevakta klarer jeg så klart å komme med masse dritt om hvor dårlig innsatsen til politiet var under 22 juli. Framme på legevakta blir huet mitt sydd sammen med 4-5 sting og jeg har pådratt meg en hjernrystelse. Jeg våkner hvertfall dagen etterpå på glattcella med tidenes fyllesjuke. Før jeg blir dimmitert vanker et forelegg på 4000 kr for å motsette seg arrest. 

Som sagt min "beste" hitill. Har folk gjort noe dumt i fylla, del gjerne historien din her :)

Pelle_Parafin
Pelle_ParafinInnlegg: 2967
16.09.12 13:23

Ekleste jeg kommer på i farta er att jeg har bæsjet på en sykkel i fylla. Starten på visa var at jeg veddet om jeg kunne spise 2 store pizzaer på en resturant. Det fikk fint, men  senere på natta ble jeg skikkelig bæsjatrengt. Siden det sto en sykkel i et mørkt hjørne ved Oslo S la jeg likesågodt ned sykkelen og slapp en diger kabel på sykkelen. Kabelen lagde en sånn "plupp plupp plupp" lyd som fikk kameraten min som sto ett stykke unna til å knekke sammen av latter.

SimoneInzaghi
SimoneInzaghiInnlegg: 23132
26.09.12 01:27
MysilBergsprekken92: Jeg og en kompis skulle ut å bowle en fredagskveld for så å prøve oss på byen etterpå. Vi startet med et lite vors hvor vi koste oss og det ble drukket en del alkohol. Når vi begynte å komme i form tenkte vi det var på tide å komme seg avgårde. Etter og ha ringt vår sjåfør ble vi kjørt til bowlinga hvor jeg allerede kjente at jeg kanskje hadde fått nok alkohol. Uansett, jeg skulle vinne og var instillt på det fra første runde. Øl var en selvfølge og som om ikke det var nok så satte vi i gang et veddemål om at taperen skulle spandere øl på vinneren. Runde etter runde ble spilt og øl etter øl ble drukket. Det nærmet seg stengetid og jeg var vel det du kan kalle dritings. Vi skulle nå på byen å sjekke livet der, vi bestemte oss for å stikke innom en kebabsjappe på veien. Før vi kom så langt begynte jeg å bli drittsekk mot kompisen min. Kalte han stygge ting å yppet til bråk utrolig nok. Han prøvde å sette meg på plass, men jeg oppførte meg fortsatt som en drittsekk. Diskusjonen ender hvertfall med at jeg slår det jeg kan med knyttneven i ansiktet hans. Dette blir jo selvfølgelig ikke godt mottatt så vi begynner å slåss. Slag etter slag blir utdelt og slåsskampen ender med at noen kommer å skiller oss. Etter dette blir jeg en følsom idiot å prøver å ta livet mitt med å hoppe fra en bro. Kompisen min stopper meg og jeg begynner jo så klart å slåss igjen. Denne gangen er det ingen som stopper oss , men en av oss gir seg etterhvert og vi skiller lag og byturen går i dass. Jeg vandrer rundt dritafull å blir plukket opp av en vekter. Jeg har blod i hele trynet etter slåsskampen så vekteren ringer politiet. De kommer å plukker meg opp, men jeg hater purken så denne bilen skulle jeg ikke inn i frivillig så jeg motsetter meg arrest. To politimenn legger meg i bakken å setter håndjern på meg. På vei til legevakta klarer jeg så klart å komme med masse dritt om hvor dårlig innsatsen til politiet var under 22 juli. Framme på legevakta blir huet mitt sydd sammen med 4-5 sting og jeg har pådratt meg en hjernrystelse. Jeg våkner hvertfall dagen etterpå på glattcella med tidenes fyllesjuke. Før jeg blir dimmitert vanker et forelegg på 4000 kr for å motsette seg arrest.

Dette er kanskje det mest tilbakestående jeg noensinne har lest.

solstormen
solstormenInnlegg: 939
01.10.12 20:18

Blir alltid kastet ut jeg og nektet inngang...

Og så får jeg høre at jeg enten kan gå pent ut selv, eller så mener de vel at de kan ta meg i kragen og hive meg ut.

(Men man får vel ha det litt moro når man har en alvorlig hjertelidelse)

(Innlegget ble redigert 01.10.12 20:22)

Relativisme
RelativismeInnlegg: 2044
19.10.12 01:25
MysilBergsprekken92: Som sagt min "beste" hitill. Har folk gjort noe dumt i fylla, del gjerne historien din her :)

Syns tanken bak tråden er god jeg, men å gi ut slike strafferettslige greier på åpent forum her på Vg blir litt langt å gå.. Har haugevis med stuff å fortelle jeg og kom ut av fengsel i juli. .

jentee1301
jentee1301Innlegg: 9
25.10.12 21:00

Er vell ikke den beste historien jeg har, men en av de! Startet med et mini vors med meg og noen venniner før festen skulle begynne. Skulle avskjedsfest for to venniner som skulle dra til USA for å være der et år på utveksling. Drikka gikk fort ned og på tom mage. Folk kom og jeg begynte å bli i godt humør. Etter noen timer med veldig mye alkohol og mye latter så begynte jeg å skjønne lite av hva jeg egentlig drev med. Så den delen jeg forteller nå husker jeg ikke, men har bare blitt fortalt. Hoppa litt på trampoline og det funket dårlig ifølge andre. Etterhvert så ble jeg som mange andre veldig følsom og satte i gang et skikkelig grine kor med meg selv. Hadde plutselig fått for meg at jeg skulle hjem, men så kom jeg på at venninene mine skulle dra bort et helt år så da begynte jeg å gråte mens jeg lå på bakken ute. Venninene mine prøvde å få meg opp helt til en annen jente tok å hoppa på meg. Så skulle de ha meg opp på bena da falt jeg rett å slett bare sammen. Etter utrolig mye om og men så greide jeg å gå så vidt det var og fikk krabba meg hjemover mens jeg gråt. Etter å ha gått i 5 minutter så gikk jeg å gråt og skrek, mens jeg sjangla bortover gata. Da stoppet det en dude som var avis bud tror jeg og spurte om jeg ville ha hjelp. Jeg sto der å hylgråt og sa jeg ville hjem. Jeg satte meg i baksete og greide aldri å få igjen den døra. Ga adressen min og ble kjørt hjem. Det viste seg at denne mannen allrede kjente familien fra før av, haha. Dagen etter ble en mega klein dag og mye blåmerker. Tok LANG tid før jeg i det hele tatt turte å spise fordi jeg var redd for å kaste det opp igjen. :) Fant masse typiske kleine meldinger og ble en lang ringerunde på mobilen å beklage meg til alle de jeg hadde ringt kvelden iforkant. :)

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
13.11.12 09:46
MysilBergsprekken92: :)

Tror dette er en historie som kun er bra inni ditt hode! 

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
13.11.12 09:50
jentee1301: kvelden iforkant. :

Du konkurrerer hardt med TS her. 
Fy faen, dette var kjedelig lesning.  

Wischy
WischyInnlegg: 42
07.12.12 13:06

For en del år siden våkna jeg på togsporet på Oslo S drøyt 40-50 minutter etter at jeg satte meg ned for å vente på toget som jeg kom noen minutter for tidlig til.

Hva som skjedde i tida mellom da jeg satte meg for å vente og da jeg våknet kan jeg ikke gjøre rede for, men jeg må ha hatt hellet med meg som ikke fikk et ublidt møte med et tog.

Freeid
FreeidInnlegg: 4
16.02.13 01:07

Det værste jeg har gjort på fylla, var vel den gangen jeg skulle opp på en altan og hente en kompis, vi var 2 stykker som klatra opp på en altan, vi var ganske fulle og plutselig så hørte jeg bare bak meg: Hva i helvette gjør du her?" Dette var da altså den nye fyren som hadde flyttet inn nylig, og han som vi skulle hente han hadde nett flytta. Bor da altså i en liten bygd, møter denne fyren ofte, og det er like flaut hver gang...

rosmebraad
rosmebraadInnlegg: 37697
10.04.14 00:26
solstormen: Blir alltid kastet ut jeg og nektet inngang...

Jeg blir aldri kastet ut. 
(Men har blitt nektet adgang på tullete sted når jeg var edru.)

Når jeg kommer sier jeg Hei/God Aften.

Når jeg går, sier jeg "Takk for ikveld". 

Ingen har RETT til å komme inn på et sted.

Sier dørvaktene mot formodning nei, er det bare å gå til et annet sted. 
Latterlig å legge seg ut med disse.

Myril
MyrilInnlegg: 19505
21.04.14 00:20

Gikk av siste nattbussen 2 mil før jeg skulle. Endte opp med å sove ute langs veien. Ble vekket av en dude som lurte på om jeg levde. Gikk litt videre før jeg gjemte meg lengre unna veien og sov videre. Verste natten i mitt liv.

Homers_Law
Homers_LawInnlegg: 5467
21.04.14 00:20

Kjøpte en eplecider en gang.

phøy!

Andropov
AndropovInnlegg: 33421
09.06.14 21:23
Gudfaren: Fy faen, dette var kjedelig lesning.

Knallhard dom fra den morsomste og mest underholdende debattanten på hele VGD.

Wellewinhio
WellewinhioInnlegg: 14656
09.06.14 21:30
Homers_Law: Kjøpte en eplecider en gang. phøy!

Yikes, soleklart den sykeste historien hittil!

Gueuze
GueuzeInnlegg: 4034
10.06.14 00:55

Det verste var når jeg en gang syntes det var en god idè å rulle kølla inn i "gladpack". Da jeg våknet neste morgen var jeg helt borte og sikkert fortsatt ganske full. Når jeg skulle tømme blæra fant jeg derfor ut at urinen ikke kom ut som den skulle, så jeg ble dritforbanna og slo meg selv i tissen. Det gjorde dritvondt.

Myril
MyrilInnlegg: 19505
10.06.14 21:28

Hvordan går det med hønen

Hulkibulk
HulkibulkInnlegg: 2333
15.08.14 23:40

Har mange historier, men den ene var da jeg var i Oslo med min bror og far. (Jeg er ikke veldig kjent i Oslo, da jeg så og si aldri er der). Min bror og far reiste på ettermiddagen til Stavern pga bryllup på søndagen(dette var på fredagen). Jeg skulle møte noen kompiser så lovte å ta siste tog til Larvik er det vell? Uansett utviklet det seg til en svært fuktig kveld, og det siste jeg husker var at vi satt på operahuset i 2 tiden. Kl 9 om morgenen "panikk" våkner jeg på en tom buss, og ante ingenting om hvor jeg var, mobilen var full av anrop og meldinger. Jeg går av bussen og oppdager at jeg er på Torp flyplass av ALLE plasser! Da var jeg temmelig stresset, da jeg ikke ante hvordan jeg skulle komme meg til stavern! Hva som har skjedd imellom 2 og 9 aner jeg ikke, men hadde verken mistet mobil eller kortlomma, så var ihvertfall IKKE ranet! 

Andriken
AndrikenInnlegg: 2465
06.12.14 08:56

Våknet opp i et totalt ukjent hus. I Fauske.....

16 mil fra der vorspielet begynte, etter 25 år prøver jeg fortsatt å huske hva som skjedde.

Soda
SodaInnlegg: 178
28.01.15 20:50
Andriken: Våknet opp i et totalt ukjent hus. I Fauske..... 16 mil fra der vorspielet begynte, etter 25 år prøver jeg fortsatt å huske hva som skjedde.

Ett godt råd er å dra tilbake igjen og prøve å gjenskape hele greia.Kanskje du får det oppklart engang for alle.

Ps: husk nok cash og glidemiddel. ;)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 3022
27.05.17 14:23

En bekjent av meg løp naken rundt på bensinstasjonen i russetia. 
En god venn av meg tok bilde av dette og postet på facebook.
Hysterisk historie som stadig dukker opp på fest, men ja selvsagt fryktelig dårlig gjort.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg