Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utesterder i Oslo

NYTT TEMA
MortenjsbM
MortenjsbMInnlegg: 8
06.04.13 10:30

Lurer på om noen av dere har vært på utestedene Trompeten, Møllers eller Studenten bar i Oslo? Har dere i såfall noen svar på disse spørsmålene:  mye/lite kø i helgene? ok dørvakter? cover? garderobesystem bra? hvordan er toalettene? bra priser i baren? bra bartendere som får unna bestillingene? bra med sitteplasser/dansegulv?
takk til deg hvis du gidder svare!

Mindstorms
MindstormsInnlegg: 26
06.06.13 13:54

Jeg kan svare på Møllers i hvert fall, er et helt ok sted, men er for 18+ om jeg husker riktig. Syntes øllen smakte litt utvannet, men det er to år siden jeg var der. Tror musikken var litt høy, husker ikke sjanger og er/var mulighet for å spille biljard. Men er steder som er mye bedre å gå om man er 20+.
Kø: Tror det ikke det pleier å være
cover: Var gratis sist jeg var der
Garderobe: Tror ikke de har
Toalettene: Helt ok
Bartender & pris: Husker ikke, men ca middels
Plass: Litt lite sitteplasser, og var ikke "dansegulv" der sist

Som sagt, er en stund siden jeg var der, så ta det med en klype salt

(Innlegget ble redigert 06.06.13 14:00)

Bacary
BacaryInnlegg: 20843
06.03.14 22:32
MortenjsbM: Lurer på om noen av dere har vært på utestedene Trompeten, Møllers eller Studenten bar i Oslo? Har dere i såfall noen svar på disse spørsmålene:  mye/lite kø i helgene? ok dørvakter? cover? garderobesystem bra? hvordan er toalettene? bra priser i baren? bra bartendere som får unna bestillingene? bra med sitteplasser/dansegulv?
takk til deg hvis du gidder svare!

Har vært alle stedene.

Studenten: Ikke akkurat veldig pene toaletter.. Har kun tatt mat og pils der i ukedagene, men var der også en lørdagskveld, VELDIG rolig der. Men mulig det blir mer liv der etter midnattider. Vanlig priser

Møllers: Bedre toaletter. Lettere å komme i kontakt med folk. 

Trompeten: Mer typisk dansegulvsted enn de to første. Men litt fjortispreg da.......?

juzzy
juzzyInnlegg: 279
10.06.14 19:57

Vær så snill, hvorfor ramser du opp de værste utestedene, Du vill helst holde deg unna de der. MYE DRITA folk. Dørvaktene er sjeldent hyggelige, dassene ser ut som de er teppebomba. OG klientellet er vell 16+ med fake legg.

BlueNote på Nationaltheatret er i samme sjanger som møllers/studenten men med billigere øl.  bedre stemning og litt mer artig klientell. Noe liten bar men ofte sitteplasser og VELDIG lett å komme i kontakt med mennesker. De har innleide dørvakter som sjeldent er hyggelige i helgene...

Om du vill på trompeten, dra heller på Memphis på grunderløkka. Mye afrikanere der til tider, (de kommer som regel i flokk) Men vill si et Fett dansegulv med mye forskjellig klientell. Dørvaktene der er alltid hyggelig og ingen inngangspenger

frankjosef
frankjosefInnlegg: 325
06.09.14 14:08
MortenjsbM: ok dørvakter?

Hvorfor er dette viktig?

Myril
MyrilInnlegg: 19505
07.09.14 08:36

Det viktigste på et utested er tydeligvis dørvaktene og toalettene. 

Luna_mendax
Luna_mendaxInnlegg: 2942
07.09.14 13:20
Myril: Det viktigste på et utested er tydeligvis dørvaktene og toalettene.
Jonaz
JonazInnlegg: 11944
07.09.14 15:31

Ta en tur på Memphis med meg a Myre. Send pm.

Myril
MyrilInnlegg: 19505
07.09.14 16:46
Jonaz: Ta en tur på Memphis med meg a Myre. Send pm.

Selsakt, PM "sendt".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg