Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor og hvordan ;)

NYTT TEMA
LightsOut
LightsOutInnlegg: 43
18.04.13 00:55

Kjære alle sammen. Jeg skal prøve å beskrive kort hva problemet mitt er:)

Jeg ønsker å få sex inn i livet mitt igjen. Det er veldig flaut og jeg tror egentlig ikke at noen hadde trodd på meg om jeg hadde fortalt sannheten. Men jeg har ikke hatt sex på flere år!

Jeg har liksom aldri kommet helt inn i det faste "mønsteret" med konstant sex, men det er flere grunner til det og. Da jeg var i begynnelsen av 20-åra fikk jeg nemlig noen ganske alvorlige psykiske problemer og levde helt eller delvis i psykose i lang tid. Det var perioder da jeg var mer frisk, men generelt så levde jeg uansett i min egen verden veldig lenge. Da jeg var yngre(fra 14 til ca 19 år) var jeg helt som alle andre, rotet med gutter og senere hadde sex med menn. Jeg husker hvor deilig det var og skjønner hvor viktig det er når alle beskriver det.. Men jeg klarer bare ikke å "Komme inn i systemet" igjen. Ingen av vennene mine tror nok det om meg, siden jeg er slank og søt(jeg har aldri vært stygg i hvert fall) Jeg tror at de fleste bare går ut i fra at jeg har et sexliv... Har ikke type nei.. Og ikke så mange guttevenner lenger heller..

Jeg prøver å late som om alt er greit, men blir veldig fortvilet og deppa inni meg hver gang temaet blir nevnt. Og jeg leste senest i dag at jo mindre sex man har jo mindre lyst får man på det. Jeg føler at tiden løper fra meg og mens alle etablerer familier, gifter seg og får barn sitter jeg bare for meg selv og ikke klarer å ha en one night stand engang.. :/ Det føles så fremmed og unaturlig siden det er så lenge siden jeg har vært i gamet. Hvordan kan jeg overhodet begynne??? Om man er desperat skjer det I hvert fall ikke noe, det vet alle.

Føler meg helt mislykka pga det, har til og med registrert meg på en nett dating side i det siste. Men jeg tviler på at jeg gidder eller klarer å gjennomføre noe sånt.. Jeg ble helt frisk fra psykosene for ca et år siden og har mistet veldig mye av nettverket mitt de siste årene da jeg var syk. Men livet Må jo gå fremover på en eller annen måte for meg og! Jeg føler generelt at jeg har hatt mye mindre sex enn jeg kunne, har latt veldig mange muligheter gå fra meg(noe jeg angrer noe sinnssykt på nå)

Er det bare å kaste seg ut i det? Gripe tak i en eller annen kar når jeg er fin og ute på byen neste gang og tvinge meg selv til å gjennomføre det? Sjekke opp noen selv? Jeg føler ikke at det er helt meg, er egentlig vant til at det er motsatt..

Men siden jeg har den historien som jeg har bak meg må jeg kanskje redusere litt på kravene. Ikke lett det der, lever liksom "i fortiden" hele tida.. Noen forslag!?

chriz124
chriz124Innlegg: 8
15.12.13 08:43

Ingen gutter som sier nei takk til og bli sjekket opp av jenter :) Om kun for natten eller gjentatte dater så er det sjarmerende når jenter sjekker opp oss gutter. Er nok en svært liten kjangs for at jenter får nei i dra gutter enn når gutter sjekker opp dere jenter. Evnt. bli kjent med noen på nettet fra div. forum/nettsider og treffes og se om det utarter seg til sex eller bare "vennskap" eller ingenting i heletatt? :)

MissAlly
MissAllyInnlegg: 330
16.12.13 01:25

Du skriver at du føler tiden løper fra deg i forhold til å stifte familie. Hvis det er familie du ønsker deg, mann og barn, er du da så sikker på at veien å gå er one night stands på byen? Råder deg til å endre fokuset, prøv heller å få kontakt med menn for å se om du kan finne mannen du vil leve livet ditt sammen med, og stifte familie sammen med. Og da er det jo uansett best å bli godt kjent før man hopper til køys. Og når du finner en bra mann som du føler du kan snakke med og være deg selv sammen med, for det bør man jo kunne med mannen man deler livet sitt med, da kan du si at du føler dette er et forhold som har så masse potensiale at du vil vente med sex til dere blir bedre kjent, for du vil det skal være spesielt. Og da kjøper du deg litt tid mens du blir tryggere på han, og snart vil du føle at du kan fortelle at det er lenge siden sist du hadde sex. Og da vil alt komme naturlig derfra :)

(Innlegget ble redigert 16.12.13 01:27)

Klikk for å gå tilbake til toppen