Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger hjelp:)!

NYTT TEMA
mikoat
mikoatInnlegg: 2
22.02.16 02:16

Tenger hjelp med et problem jeg ikke klarer å finne noe svar på. Var ute på byen her for leden og møtte noen gutter, så klarte jeg å få med meg mobilen til han ene videre til en fest jeg skulle til. Han ringte såklart og jeg sa vi kunne møtes i morgen, men de dro dit vi var (10 minutter unna) og hentet den. Nå krever han penger for taxituren opp for å hente mobilen, og sier at den kostet 1000kr. Har han krav på dette? 

Takk for svar!

Tormund
TormundInnlegg: 26901
22.02.16 02:30
mikoat: Nå krever han penger for taxituren opp for å hente mobilen, og sier at den kostet 1000kr. Har han krav på dette?

Nei, be han om å ryke og reise. Nytter ikke det, da løser du det på den gode, gammeldagse måten. Med vold. Blind vold. Aller helst med balltre involvert.

SirOwen
SirOwenInnlegg: 51020
22.02.16 02:40
mikoat: Har han krav på dette?

Selvsagt.

Ikke.

mikoat
mikoatInnlegg: 2
22.02.16 02:43

Men altså, vi tok taxi samme strekningen og det kostet 250kr - så føler han prøver å få mere ut av meg. Er det noe  jeg kan referere til som viser til at jeg ikke er nødt til å betale? Han kontakter meg nå på tlf og sosiale medier, på en ubehagelig måte

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg