Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

stygge sko på utested

NYTT TEMA
panda9
panda9Innlegg: 13
10.04.16 00:45

Jeg har aldri helt forstått hvorfor vakter er så nøye med SKO på utestedene. Jeg kan forstå at noen plasser vil at det skal være "kleskode", men jeg har aldri opplevd at noen ikke har kommet inn pga klærne, og jeg, mine venner, og folk som jeg har sett som går med "casual" klær har kommet inn. MEN NÅR DET GJELDER SKO! Da er dem grusomme stenge. Jeg har aldri gått inn på utested med hvite sko, men det får man ikke lov til. Har venner som ikke har kommet inn på grunn av "stygge sko", og nei, dem var ikke fine, men var heller ikke vernesko heller. Den ene gangen når jeg var i Bergen hadde det pøsregnet det, og vi skulle på et utested som var litt mer rolig utested, mer bar, enn et diskotek/club. Jeg hadde støvler på meg, men kom ikke med dem. Venninne min gikk å hentet andre sko til meg, som tok 5min, og viiips, der var jeg inne. 
Jeg kan forstå på en måte at man ikke vil ha "stygge sko" inne på utested, men det er jo nesten ingen som bryr seg om klær?? Hvorfor er det så viktig med fine sko, og mindre vikt med antrekket? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg