Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utelivet i dunrovnik!

NYTT TEMA
mathias_hn
mathias_hnInnlegg: 2
29.05.16 22:14

Jeg og noen kompiser tenker å ta en guttetur. Vi velger å dra til et sted hvor det er mulig å gjøre andre ting enn å bare feste. Men vi vil fortsatt ha muligheten til å feste. Noen erfaringer her?

MisterMeg
MisterMegInnlegg: 3
02.06.16 03:47

Dubrovnik i Kroatia? Naaah, min erfaring er at det kan bli litt kjedelig for dere. Dubrovnik er fint som dagstur, byen besøkes ofte på morningen av 100-tals turistbusser, her spaserer turistene rundt også drar de igjen på kvelden. Byen er nydelig men, det skjer lite der etter at turistene drar tilbake til hotellene.
Jeg var der med dama, var 25år på den tiden, vi likte byen, men var glade vi hadde bil og kunne reise videre nedover kysten.

Om dere vil oppleve kultur, men også festing, så er jo Mallorca ganske så fint. Her får du gammelby (Palma), kirker, små søte gater, rikmannsliv med båter osv, fin natur i fjellene i vest, turkis vann, og ikke minst fest og party i Magaluf. Var der for noen måneder siden og må si, mye bedre enn sitt rykte. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg