Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nyttårsfeiring, alene?

NYTT TEMA
Qizz
QizzInnlegg: 173
31.12.18 11:32

Så er årets siste dag her. For meg er dagen både og, tid for ettertanker om året som gikk, og hva vil 2019 gi av gode og dårlige opplevelser.

I mange år feiret vi sammen med to andre par, men det ble grøftefyll og da både min bedre halvdel og jeg ikke er noen stordrikkere ble vi sittende å trøste dem som gråt og kranglet, prate om de samme tingene på repeat, kle på henne som alltid fikk behov for å flashe brystene sine, rydde bord for flasker osv.

Så de siste årene har vi valgt å feire for oss selv. Men vi er to, hva med deg som feirer alene? Lager du deg god mat og har noe godt i glasset? Koser deg med en god film? Eller gir du blaffen i hele feiringen? Har en kamerat som er svensk og han og hans fru har kuttet ut all feiring, hva skal vi feire, at voldtekter, mishandling og mord har nådd nye høyder? Har du en lignende tanker om framtiden?

Uansett, så ønsker jeg deg et riktig godt nytt år!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg