Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tamiler!

NYTT TEMA
ove66
ove66Innlegg: 26
12.04.09 22:27

Dersom tamilene er så full av energi,kan det bare dra hjem til øya si å kjempe for et fritt Sri Lanka.I stedet for å rase rundt i Norge å bedrive hærverk.Pakket lever alt for godt på trygd å sosialhjelp.LANDSFOREDERE!!!

Tamilichi
TamilichiInnlegg: 3
14.04.09 10:56
ove66: Dersom tamilene er så full av energi,kan det bare dra hjem til øya si å kjempe for et fritt Sri Lanka.I stedet for å rase rundt i Norge å bedrive hærverk.Pakket lever alt for godt på trygd å sosialhjelp.LANDSFOREDERE!!!

unnskyld meg!!! Vi lever ikke på trygd og sosialhjelp.....tamilske samfunnet er en av de mest arbeidende i norge og vi betaler skatt for at norge og nordmenn skal nyte det......og hvis vi kan dra ned til Sri Lanka og kjempe så hadde vi aldri vært her!!!! 

erldra
erldraInnlegg: 8917
14.04.09 11:11
Tamilichi: unnskyld meg!!! Vi lever ikke på trygd og sosialhjelp.....tamilske samfunnet er en av de mest arbeidende i norge og vi betaler skatt for at norge og nordmenn skal nyte det......og hvis vi kan dra ned til Sri Lanka og kjempe så hadde vi aldri vært her!!!! 

Må vel si at at min generelle betraktning av tamilene - er at disse er arbeidssomme og rolige - med få unntak, og er egentlig gode til å intregere seg i det norske samfunnet!

De siste demonstrasjoner er vel gjort i en voldsom desperasjon ved at slektninger på Sri Lanka blir uskyldig drept!

Og hadde våre myndigheter og politi gjort jobben sin - så hadde ikke tamilenes demonstrasjon fått de følger den beklageligvis  fikk!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg