Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Freemasonry- illuminati

NYTT TEMA
Ali145
Ali145Innlegg: 19
28.07.10 18:30
28.07.10 17:56 Del

Nesten alle politikere i hele Europa er frimurere, ca 98% av alle ansatte på Hollywood er medlemmer selv. Det er ikke bare en gruppe med menn som vil ha det gøy som mange tror, dette er en hemmelig konspirasjon som kontrollerer allt og manipulerer allt. Frimurere har kontroll over finans, media, loven og politikk. Derfor er vi også kontrollert av dem. De bruker mediaen til å hjernvaske oss, det har de gjort med fedrene våre før oss og oss siden vi var barn. Ingen vet ennå når den gruppen ble etablert, noen sier at de fikk allt vitenskapen fra bøker som de fant under salomons tempel i jerusalem, etter at de fant de bøkene etablerte de Illuminati men det kan ikke stemme når det er bevis på at de fantes før det og, men kanskje med et annet navn. Bøkene som ble funnet under salomons tempel var Bøker som innholdt oppskrifter over hvordan man lager magi og hvordan man tilkaller demoner og får kontakt med dem, frimurerne kalte de bøkene for The national treasure, de mente at den skatten var til og med stor for selveste kongen. Det var fra de bøkene de lærte hvordan man tilber satan og får nytte ut av det!. Vennligst les om freemasonry og søk om illuminati så vil du finne mer informasjon om den gruppen som kontrollerer og styrer deg. det første beviset du kan starte med er dollaren, hvis du tar en titt på 1 dollar sedelen så vil du se bilde av georg washington som er første frimurer president i verden og på andre siden vil du se den mest kjente symbolen dems som er pyramiden med øye over.. Husk at de folka har umenneskelig innteligens..

Ali145
Ali145Innlegg: 19
28.07.10 18:31

jeg klarer fortsatt ikke å finne en konge, president eller minister her i europa som ikke er frimurer.. dessvere så er alle de viktige personene i verden med for å beholde sin plass i staten.. det er ikke bare konger, presidenter og ministre som blir tatt over men de flaste av skuespillerne og artistene også. du får ikke bli en kjent artist hvis du ikke skriver en kontrakt med dem som styrer musikk industrien og det er dessvere dem samme som eier mediaen og politikken. Når du har gått med på å skrive kontrakten så må du gjøre som de mener du skal gjøre, du må fks synge sanger som de skriver til deg eller de skal legge noen setninger i sangene dine, du selger rett og slett sjelen din for å bli rik og kjent. og hvis du bestemmer deg om å si sannheten så blir du drept akkuratt som micheal jackson, tupac og bob marley. PS: Musikk aktiverer viktige seller i hjernen, derfor bruker de den som lett hjernvaskningsmetode..

Kasabian
KasabianInnlegg: 10163
28.07.10 18:32

Neimen, her også? Du er ofte alene du eller?

Tiki-Taka
Tiki-TakaInnlegg: 8313
29.07.10 00:10

Det at så mange mektige personer er frimurere, hvilke konsekvenser får det for deg og meg?

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18976
13.09.10 12:47
Ali145: ca 98% av alle ansatte på Hollywood er medlemmer selv.

Hollywood, det er den fabrikken hvor de lager filmer?

vadefugl
vadefuglInnlegg: 41679
13.09.10 14:17

Alice Cooper måtte skifte plateselskap fra Sony da det ble kjent at han ble kristen.

St-Ravn
St-RavnInnlegg: 4693
05.10.10 01:34
Ali145: : Musikk aktiverer viktige seller i hjernen, derfor bruker de den som lett hjernvaskningsmetode..

Huff, her sliter du litt i noe som virker naivt men også som et oppriktig forsøk på å sette igang en tråd..

Gode råd er riktig bruk av språk, og litt mer info ang stoffet du presenterer, ikke at du mener, har lest og leitet etter  osv...

Prøv gjerne igjen siden, da vi er mange som oppfatter slike ting interessant, men presenter det riktig, så slipper du mange troll:)

Oppfordrer deg til å lese litt fra disse sidene:http://www.davidicke.com/articles

Lykke til!

LesPaul68
LesPaul68Innlegg: 3950
20.10.10 00:37
Ali145: PS: Musikk aktiverer viktige seller i hjernen, derfor bruker de den som lett hjernvaskningsmetode..

Det er ikke for ingenting at Lady GaGa er smurt ut over alle nettavisenes forsider i snart 14 dager nå!

PANTEREN_8
PANTEREN_8Innlegg: 8667
23.10.10 14:57
Ali145: jeg klarer fortsatt ikke å finne en konge, president eller minister her i europa som ikke er frimurer.. dessvere så er alle de viktige personene i verden med for å beholde sin plass i staten..

Velkommen til VGD.

Du er inne på noe viktig, det er uheldig slik jeg ser det at en rik gruppe styrer denne verden, selv om denne gruppen eller eliten også mener og gjør noe godt av og til.

Tror kontroll over mennesket er deres mål, og latterligjøre de som setter spørsmålstegn ved deres motiver.

Her i Norge ser vi også at folk som styrer og som burde representere den vanlige kvinne og mann i gata ofte er søkk-rike ala Jonas Gahr Støre og Stoltenberg-familien. Disse er med på å forvalte et parti som har sitt opphav fra småkårsfolket og arbeiderklassen.

Friheten blir bit for bit tatt fra oss, gjennom EU direktiver, selv om Norge har stemt nei til EU og fellesmarked to ganger, både i 1972 og høsten 1994.

Legger ved en video. LINK.

Mvh. Panter

Managern_2
Managern_2Innlegg: 9639
06.11.10 23:31
LesPaul68: Det er ikke for ingenting at Lady GaGa er smurt ut over alle nettavisenes forsider i snart 14 dager nå!

Og nøyaktig hva er det denne hjernevaskingen skal oppnå?

Jeg er Lady GaGa fan, og kan ikke si jeg gjør så mye annerledes enn før GaGa kom inn i livet mitt....

Men at musikkbransjen plukker opp slike ting å benytter det kynisk som PR er jeg ikke i tvil om.

Mystikk rundt en artists privatperson er den beste salgsverdi en artist kan ha.

Uten at det gjør hver og en artist som poserer med en formet trekant med hendene, dekker det ene øye osv til frimurer.

Det er nok som sagt heller snakk om bransjens heller dyktige PR avdeling ja.

vadefugl
08.11.10 00:33

Og jeg er Kiss fan. Begynte å digge de siden jeg fikk Kiss-kort i lørdagsgodteriposen. Likte de før jeg fikk høre på dem. Så image har noe å si. Og jeg likte barmfagre Samantha Fox og italienske Sabrina Salerno mest grunnet formene. Hatet hu flatbrysta Sinitta som sang Toy Boy. Noen som husker henne? Skrekkelig musikk grunnet utseendet hennes. Så vi blir nok hjernevasket og lar oss gjøre det til gangs.

vadefugl
29.11.10 04:40

Ta å søk på evil disney eller satanic music på youtube og det dukker opp mye rart.

Myrkant
MyrkantInnlegg: 519
29.11.10 14:28

Jeg så en dokumentar forleden som handlet om en teori om at det opprinnelig var Frimurerne/Rosenkreutzere som stod bak Shakespeares verker.

Bass_Extractor
Bass_ExtractorInnlegg: 18
29.11.10 14:34
Myrkant: Jeg så en dokumentar forleden som handlet om en teori om at det opprinnelig var Frimurerne/Rosenkreutzere som stod bak Shakespeares verker.

Ja, den heter Shakespeares skjulte mysterier og kan kjøpes på platekompaniet. Annbefales på det sterkeste om du er interessert i mysterier.

Myrkant
MyrkantInnlegg: 519
29.11.10 14:45
Bass_Extractor: Ja, den heter Shakespeares skjulte mysterier

Ikke helt riktig. Shakespeares Skjulte Koder heter den:)

vadefugl
15.12.10 18:44

Jeg så en film i dag som heter Traffic som er en action/dramafilm fra 2000 med Michalel Douglas og Catherine Zeta-Jones i hovedrollen. Samme hva filmen handler om, den fra fra år 2000 og det er en referanse i den fra terroren 9/11 september. Scary!

matsebolla
matsebollaInnlegg: 62
19.09.11 23:40

I super mario brothers-filmen har vi også en referanse til twin towers. Den er litt der "ute", men dog. Underholdene.

http://www.youtube.com/watch?v=LN9fdM3eD3M

ps. fra 1993

MoreTEN
MoreTENInnlegg: 20753
24.10.11 20:48
LesPaul68: Det er ikke for ingenting at Lady GaGa er smurt ut over alle nettavisenes forsider i snart 14 dager nå!

Hehe. Det er nok ren tilfeldighet at akkurat Lady Gaga slo igjennom. Men enkelte faktorer spiller nok inn, som f.eks. at hun ganske tidlig lærte piano og musikkforståelse. Hun er også skolert innen musikk, og har jobbet mye med analyse og tekst. Fra der har hun faktisk skrevet for flere store navn, og etablert seg en solid fot innenfor og dermed økt sjansene sine for muligheter til å gi ut sitt eget på større selskap. Samt mange som vil backe henne opp. Så der har du det.

MoreTEN
MoreTENInnlegg: 20753
24.10.11 20:50
Ali145: ca 98% av alle ansatte på Hollywood er medlemmer selv.

Dette har du selvsagt dokumentasjon på?

LaRose
LaRoseInnlegg: 102
21.10.12 13:39
vadefugl: 9/11 september

, faktisk.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg