Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drømte målet til Tettey

NYTT TEMA
kaptklok
kaptklokInnlegg: 11209
14.10.15 00:30

Veldig merkelig. I går natt drømte jeg at Alexander Tettey scoret mål. Til og med ganske så likt. Det var ball over fra venstre, og Tettey skjøt hardt, fra ca 18 meter, til høyre for keeper. ( Tetteys høyre. )

Har aldri hatt noen drøm før, som har innbefattet noen kjent fotballspiller. Var interessert i fotball før, men nå er det mindre og mindre, og hadde ikke giddet se kampen hvis det ikke var blitt meldt på Dagsrevyen (21) at Norge ledet, mål av Tettey(!)

I formiddag var jeg faktisk inne på tanken å poste noe om drømmen på internett, bare for gøy, men så rant det bort uten å bli noe av.

Kanskje er det starten på noe stort...

(Innlegget ble redigert 14.10.15 00:32)

UpTheNorth
UpTheNorthInnlegg: 2520
14.10.15 00:36

Høres sikkert rart ut, men har selv opplevd at ting har skjedd i livet som jeg har opplevd før på en måte, uten at det faktisk har skjedd meg. (Vet at jeg ikke har opplevd det IRL, men i hodet mitt, føler at jeg har sett denne situasjonen før)

Faen til forklaring men whatever

Crabsen
CrabsenInnlegg: 14028
14.10.15 11:52
UpTheNorth: Høres sikkert rart ut, men har selv opplevd at ting har skjedd i livet som jeg har opplevd før på en måte, uten at det faktisk har skjedd meg. (Vet at jeg ikke har opplevd det IRL, men i hodet mitt, føler at jeg har sett denne situasjonen før)

Er igrunn ikke overasket, du er jo ikke helt normal akkurat :-)

Crabsen
14.10.15 13:55
UpTheNorth: faggot

Hva er det du har imot homofile egentlig?

Crabsen
14.10.15 21:40
UpTheNorth: Hmm, ser at personangrepet ditt får stå mens mitt blir sletta, du må jo ha fått tildelt klippekort jævla idiot

Du mener personangrep er å spørre noen hvorfor de er imot homofile?

Javel ja

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg