Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Astral Projekson

NYTT TEMA
Smakkz
SmakkzInnlegg: 2678
29.12.04 20:11
Er det mulig å astral projeksere seg sjølv gjennom andre midlar enn meditasjon?

Har lest at gjennom intens smerte, stress etc kan det samme skje. Er dette sant?
Lodott
LodottInnlegg: 3643
29.12.04 21:16
det er mulig ja... du kan gjøre det i det øyeblikket kroppen sovner eller i det øyeblikket du våkner... når du drømmer er du allerede i den astrale dimensjonen, så det letteste er egentlig oppdage i en drøm at du drømmer og ta kontroll selv... vanskelig, men det går noen ganger =) har også lest at det går gjennom intens smerte, stress og sånne ting, men jeg vet ikke om det stemmer...
Mylian
MylianInnlegg: 21364
30.12.04 11:10
Hva er egentlig astral projeksjon? Noen som gidder å forklare, eller har noen linker som er greie?
Maverick42
Maverick42Innlegg: 4652
30.12.04 20:58
ikke for å oppfordre til bruk av ulovlige stoffer, men ketamin er et stoff som ofte har vist seg å medføre ut-av-kroppen opplevelser.

intens smerte er også en mye brukt metode. indianerne i sør amerika dro tornekvister gjennom øret eller noe sånt, for å overbelaste nervesystemet og komme i riktig transe så de kunne reise til astralplanet.
Maverick42
30.12.04 21:05
Mylian skrev:
Hva er egentlig astral projeksjon? Noen som gidder å forklare, eller har noen linker som er greie?

Astral projeksjon er en bevisst reise ut av den fysiske kroppen til et annet virkelighetsplan "høyere oppe" i energispekteret. Shamaner og mystikere og gjort dette gjennom alle tider, men det er vanskelig å mestre.

http://www.acadiacom.net/studynet/archive.html
Maverick42
30.12.04 21:12
Lodott:
Infected Mushroom er kult forresten :-)
Du har vel hørt Astral Projection også, siden du liker psy trance...
Lodott
31.12.04 00:01
selvfølgelig =) men de er ikke så bra som infected mushroom da...
RhilOphY
RhilOphYInnlegg: 1114
02.01.05 23:22
Tror det rette ordet er Anal projeksjon, det er da bæsjen passerer igjennom
tarmen og lander nede i do!

Det er helt sant
Maverick42
03.01.05 03:13
RhilOphY skrev:
Tror det rette ordet er Anal projeksjon, det er da bæsjen passerer igjennom
tarmen og lander nede i do!

> Jaja. Mens du sitter på dass og projiserer avføring har andre det dritmorsomt på astralplanet. Du opplever aldri mer enn hva du slipper inn i din virkelighet. ;)
Maverick42
03.01.05 03:30
Lodott skrev:
selvfølgelig =) men de er ikke så bra som infected mushroom da...

Jeg skal være enig i at Infected Mushroom er bedre, men AP har noen bra låter også som f.eks. Still Dreaming, Electronic (fin bass), Still on Mars og People Can Fly. (tenkte jeg skulle nevne AP i anledning tråden)
Forresten er Shpongle og Talamasca bedre enn begge disse.
Uglami
UglamiInnlegg: 15336
03.01.05 15:21
jeg prøvde å få til sånn astral reise i går kveld. og det gikk ikke!!! det er bare noe tull alt samma!
trent
trentInnlegg: 20621
03.01.05 16:13
Mylian skrev:

Bandet er hvertfall ganske ok.
Lodott
03.01.05 20:53
uglebeistet da... =) du må ha litt tålmodighet... det tar tid å lære seg å astral projeksere... og det er ikke tull!!!
Uglami
03.01.05 21:02
åssen lærer du det da?? jeg har prøvd det et par ganger nå, får sånna rykninger i armane, er det meninga?
Lodott
03.01.05 21:15
rykninger får du fordi du ikke slapper helt av i kroppen, noe som er veldig viktig! gå inn på http://www.mysticweb.org/phps/netclasses/ og ta et kurs om astral projekson... det hjalp meg ganske mye =) kurset er selvfølgelig gratis =)
Uglami
03.01.05 22:45
hmmm... ska lese det etterpå!!! har du klart det forresten? kan det være farlig? er alt sammen bare innbillning og tull?? er nysgjerrig, hehe :P
Lodott
04.01.05 07:19
hehe... har klart det noen ganger ja, men jeg har bare prøvd i et halvt år da =) det verste som kan se når du projekserer er at du våkner, så det er ikke mer farlig enn å sove =D jeg nekter å tro at det bare er innbilning, for det er jo så virkelig!!
RhilOphY
RhilOphYInnlegg: 1114
04.01.05 13:30
Er det dette noen fridykkere forsøker på også?
iallefall kaller de det meditasjon og får en slike ut av kroppen opplevelse som varer i noen minutter. det er i allefall det de påstår.

Fint og si slikt det ikke går an og bevise eller motbevise.

Det er som når en kristen sier "gud talte til meg inatt" andre kristene tar det for god fisk, men derimot andre ikke troende stempler fyren som koko.
Uglami
04.01.05 15:19
det kan jo bevises på en måte. hvis du låser en person som er god på det inni et rom, åsså setter du på en film i rommet ved siden av, og hvis det går an kan vedkommende gå inn i det andre rommet i astralplanet og si åssen film det er!!! hehe
Uglami
05.01.05 00:00
Lodott skrev:
rykninger får du fordi du ikke slapper helt av i kroppen, noe som er veldig viktig! gå inn på http://www.mysticweb.org/phps/netclasses/ og ta et kurs om astral projekson... det hjalp meg ganske mye =) kurset er selvfølgelig gratis =)

det står jo ikke hvordan man skal gjøre det på den siden da?? det står bare hva det er, og en haug med fortellinger fra folk som har opplevd det, hehe =P. jeg prøvde å trykke på "register", men da fikk jeg bare opp en megalang liste med trusler og advarsler som jeg måtte lese gjennom, hehe... får nok søke på google eller no bare =)
Lodott
05.01.05 07:12
høh? trusler og advarsler? =S prøv denne linken da: http://www.astraldynamics.com/download/Treatise.pdf... da slipper du å registrere deg, men det er veeeeeldig mye å lese... =D
Lodott
05.01.05 22:45
Maverick42 skrev:
Jeg skal være enig i at Infected Mushroom er bedre, men AP har noen bra låter også som f.eks. Still Dreaming, Electronic (fin bass), Still on Mars og People Can Fly.

hører på still dreaming nå... nyyyydelig =)
Maverick42
06.01.05 10:59
Lodott skrev:
hører på still dreaming nå... nyyyydelig =)

Jaaaa.. hehe elsker den! :-))
Hva mener du er den beste til Infected Mushroom da?
Shadower
ShadowerInnlegg: 107
06.01.05 15:07
Det kan like godt være at jeg drømte, men det føltes ganske virkelig første gang jeg astralprojiserte. Jeg la meg til å sove en kveld, og plutselig føltes det ut som om jeg våknet. Jeg satte meg opp i senga og så meg omkring og alt virket liksom så rart. Bak meg lå kroppen min og sov, og den skikkelsen jeg da hadde kunne jeg ikke se med hva den nå vær jeg så med. Så gikk jeg ut av rommet mitt (gjennom døren faktisk!), og ut. Det var helt utrolig, jeg gikk overalt ute og kikket. Folk som var ute og gikk så meg ikke engang, men jeg tror at noen hunder følte meg, for de begynte å bjeffe med en gang jeg kom nær dem.
Så når morgenen kom og kroppen min våknet ble jeg trukket hjem igjen som om jeg ble trukket etter et tau i en enorm fart.

Slik var min første astralprojeksjon... det var sikkert bare en drøm, men for en drøm!
Maverick42
06.01.05 15:25
interessant... har du hatt noen siden?
Lodott
06.01.05 17:23
hmmm... den beste til infected mushroom... det må vel bli bust a move, none of this is real eller drop out =)
Uglami
06.01.05 17:24
slutt å bruke tråder til å snakke med hverandre da!!!! unger asså =P
hehe
Lodott
06.01.05 21:42
Maverick42:

kan du astral projisere? har du noen gode teknikker på lager??
Uglami
06.01.05 22:40
bare for å avbryte med et lite spørsmål. siden man astral prosjekterer når man sover, betyr det at du er på god vei hvis du klarer å huske drømmene dine?? for jeg husker ofte hva jeg drømmer (i motsetning til mange andre). vet du det?
ChaTam
ChaTamInnlegg: 212
07.01.05 04:36
For å finne ut av ting angående temaet så anbefaler jeg å søke på "lucid-dreaming"

En framgangsmåte til "astral-reise" ol. er å se på klokka hver time en stund, og spør inni deg -drømmer jeg eller er jeg våken..etterhvert så kommer du til å se på klokka i drømmende tilstand, og vips så er man i beholdning av en total kontroll over drømmene dine, der alt er mulig..Det sies også at lysbrytere ikke fungerer i drømmene :/
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg