Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tråden for oss med Overnaturlige Evner

NYTT TEMA
XtraGal3
XtraGal3Innlegg: 75441
13.12.05 01:14
Her skal vi trygt kunne fortelle om våres overnaturlige evner
Vi av oss som har det.

Jeg skal fortelle om mine (som enda må arbeides med for å utvikles):

1. Jeg mener å ha evnen skjeldne på ting som er ekte og ikke-ekte (juks)
f.eks kan jeg besøke websider , jeg får så en spesiell følelse hvis de som står bak siden er oppriktig og virkelig mener det.

2. Røngten-øyne , Jeg har klart et par ganger å se hva personene har på seg
og noe av utseendet dems når jeg chatter med dem
kan også se noe av omgivelsene dems.
Jeg har skremt et par venner med å si farge på alle klærne de har på seg og også fortelle litt om vanene dems.
Jeg har merket at jeg ikke greier det med alle, men kun med enkelte

3. Sanndrømt: Jeg har hatt endel sanndrømmer/visjoner som senere har skjedd
Ikke alt jeg drømmer er en visjon men jeg klarer ofte å skjeldne en visjon
fra en drøm.

4. Telepatiske evner:
de fleste klarer å sende telepatisk, men ikke alle klarer å mota
jeg får ordene som følelser som klart tydelig formulerer ord
altså ikke stemmer som desperate hører i hodet, ikke slike.
det er mere som en god veiledning og svar på spørsmål jeg stiller.

5. Astral proyection:
Engang skulle jeg treffe noen på et bestemt tidspunkt
men jeg følte meg ikke bra så jeg ble hjemme
når jeg la meg nedpå klarte jeg å astral proyektere i drømme
stedet de var og jeg kunne høre hva de snakket om og at de snakket om meg.
dette var veldig rart, merket også at de liksom følte jeg var der.

6. Klarsyn
har litt klarsyn men det kommer av seg selv ikke noe jeg kan kontrolere enda

Har kanskje flere men disse er de jeg husker best
mestparten av disse kan jeg ikke utføre selv enda
men det bare kommer når øyeblikket er spesielt
så klarer ikke kontrolere det på oppfordring.
har heller ingen behov for å bevise det
tråden handler om å dele hva våres evner er ikke bevise for andre.
Eneste er kanskje telepati det øver jeg meg på stadig.

Hadde vært interesant og vite mer om de overnaturlige evnene til andre.
Jeg vet det fins flere med Healing evner her på forumet
det fins sikker andre med andre evner igjen.

ღ♥ღ ╳ TЯ∆G∆L∆cTi© ღ♥ღ
۞┈Bygg din Egen Stjernebro★┈
TwoOfCups
TwoOfCupsInnlegg: 2113
13.12.05 10:14
Har veldig bra intuisjon. Det mener jeg er det viktigste evnen. Ikke fordi jeg har det, men fordi det er den vi bruker mest. De aller fleste har intuisjon av mer eller mindre grad.

Jeg anser egentlig ingen evner for overnaturlige fordi alt vi opplever er helt naturlig. Det er bare vanskelig å forstå.

Har hatt blaff av klarsyn, healing er jeg god på og astralreiser driver jeg og øver meg på.

Georgh42
Georgh42Innlegg: 16921
13.12.05 21:15
Spørsmålet er ikke hvem som har, men hvem som har utviklet det de allerede har og bruker det.
Bitmarck
BitmarckInnlegg: 6114
13.12.05 21:42
1. Har evnen til å se ord, bruddstykker eller hele setninger som skal til å bli sagt.
2. Kan føle at det er folk eller dyr rundt huset eller i nærheten uten å høre dem.
3. Føler at folk kommer hjem eller kommer på besøk, jeg kan sette navn på personer som er i anmarsj om jeg kjenner dem godt Det kan beskrives som å få en pose som inneholder navnet til personen tredd over hodet, man føler en intens varme i hodet når dette hender.
4. Evnen til å føle at noe kommer til å skje, som for eksempel hvis noe faller ned og knuser. Følelsen minner om nummer 3, men jeg kan få varsel et døgn før det inntreffer.
5. Sanndrømthet. Drømmer som ikke ligner andre drømmeformer, drømmer som kan minne om mareritt, men jeg føler ikke frykt, kun oppgitthet og nysgjerrighet. Stemningen er klam. Jeg ser med andres øyne noe som holder på å skje, eller noe som ennå ikke har skjedd.
Drømmene er gjerne kryptiske i den forstand at de må tydes nøye, med tegn om hvor i verden og i hvilket land det skjer, og tegn som indikerer andre viktige spor.
Ofte flyter to drømmer i sammen, og tydningen blir derfor feil. Rekkefølgen på hendelsene er imidlertid oftest riktig.

Eksempel:
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=202&Group=New+Age&ThreadID=905295&Thread=Trenger%20hjelp%20til%20dr%F8mmetydning

Her flyter åpenbart to drømmer i sammen.
Jeg knytter drømmen til disse artiklene, som ble skrevet med kun to dagers mellomrom:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110772

Iskremen kan være et tegn på at det skjer i den kalde årstiden, eller så har de virkelig spist is.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110844

Den mystiske lastebilen jeg så i drømmen kan ha en sammenheng med det som ble vist på Sky News forleden dag, der ble det intervjuet en lastebilsjåfør som kjørte for oljedepoet som kunne fortelle om minuttene før katastrofen inntraff. I lastebildepoet ble sjåførene oppmerksomme på røykutvikling bak en lastebil, det brøt ut panikk og sjåførene bestemte seg for å flykte.

I denne sammenheng føler jeg for å nevne en ekkel drøm jeg hadde i går natt, ikke akkurat hyggelig lesestoff, men. Jeg forkorter den vesentlig.
Jeg ser en bil, jeg kan ikke si nøyaktig type og modell, men jeg erindrer at den er liten eller medium, trolig stasjonsvogn og firkantet. Trolig en eldre modell.
Sjåføren bortfører ei jente, dreper henne og gravlegger henne på en kirkegård.
Jeg føler enorm frustrasjon over å ikke kunne forhindre dette i drømmen.
Det er ikke akkurat bare koselige drømmer jeg har, men når man blir vant til dem og klarer å skille de ulike typer drømmer fra hverandre føler man allikevel at man har kontroll, og det hjelper litt.
ahgzz
ahgzzInnlegg: 252
17.12.05 19:46
5. Astral proyection:
Engang skulle jeg treffe noen på et bestemt tidspunkt
men jeg følte meg ikke bra så jeg ble hjemme
når jeg la meg nedpå klarte jeg å astral proyektere i drømme
stedet de var og jeg kunne høre hva de snakket om og at de snakket om meg.
dette var veldig rart, merket også at de liksom følte jeg var der.

hva er Astral proyection?

-

glade fotballbarn er toppers! ♨
OOTSP
OOTSPInnlegg: 8219
18.12.05 15:14
Jeg mener da at alle faktisk har overnaturlige evner, men vi bruker ordet overnaturlig for at det er veldig ukjent. Men det blir mer snakk om det nå, og det er jo bra :)

Det jeg tror og begynner å bli ganske sikker på nå er at jeg også tror jeg er klarsynt. Men det som er litt rart er at jeg ikke trenger å lukke øynene eller fokusere på det. Når jeg bestemmer meg for å skrive ned om en person så bare kommer det. Til sammen så har jeg vel skrivet ned ca. 15 sider. Og får høre fra de andre at alt jeg skriver om dem stemmer. Det var den tiden jeg faktisk var veldig usikker på dette, men begynner å tro mer og mer på det nå. Og bare med det så føler jeg mye om hvordan de forskjellige personene jeg møter er.

Jeg vet også at jeg kan å bruke healing, for dette har jeg også testet ut. Men så langt har jeg bare klart å få vekk hodepine så langt. Men har heller ikke prøvd på noe annet da, hehe...

tinnyme
tinnymeInnlegg: 12806
29.12.05 20:26
OOTSP skrev:
Jeg vet også at jeg kan å bruke healing, for dette har jeg også testet ut. Men så langt har jeg bare klart å få vekk hodepine så langt. Men har heller ikke prøvd på noe annet da, hehe...

Vi er alle healere, absolutt alle av oss, det må bare læres:

http://www.quantumtouch.com/
rog72
rog72Innlegg: 236
30.12.05 22:45
jeg kan f.eks sitte på cafe' og se ut av vinduet.
når det går pene damer forbi så kan jeg med det indre øye
se hvordan de er nakne.

en ganske hendig evne som jeg har utviklet etterhvert, og jeg kødder ikke
det er helt sant.

PBell
PBellInnlegg: 921
16.01.06 02:55
Ja så klart................. klarer du å "lese" hva jeg tenker om deg nå ?????
heyoh
heyohInnlegg: 80
16.01.06 14:00
1. Har funnet åndehjelpere som "underviser" meg.

2. Forstår mennesker; kan empatisere med deres følelser og indre sjeleliv.

3. Clairvoyance. Har flere ganger fått bekreftelser på dette.

4. Våkendrømmer. Fra denne tilstanden holder jeg på å lære meg selv astral-projeksjon.

5. Healing og energioverføring jobber jeg med. Husker spesiellt en gang hvor virkningen var klar; overførte kulde frem og tilbake sammen med en kamerat. Etterpå kom det frem at vi begge hadde visualisert frem det samme bildet.

6. Lyd- og bilde-impulser ; dette er vel hovedsakelig en kreativ kraft. Kan høre sanger og se bilder som ikke er laget før. Bruker mye av dette i tegninger og illustrasjoner. Har ennå ikke begynt å lage musikk.

7. Holder på å lære meg ikke-verbal kommunikasjon med dyr. Husker en gang hvor en bikkje bjeffet på meg og noen bekjente. Den var veldig ilter og ivrig. Jeg sendte den beroligende tanker og la hodet på skrått; da roet den seg og stoppet bjeffingen.

I det hele tatt synes jeg det bør nevnes at ingenting egentlig er overnaturlig. Det er bare et begrep vi bruker fordi vi mangler en felles og akseptert forklaring på fenomenene. Heinz Ryzl har for øvrig skrevet mye bra saker i denne sammenheng.
XtraGal3
16.01.06 18:17
Jeg har funnet jeg har en ny evne:

Jeg kan browse en mappe med plater for nedlasting
og uten å høre på de kan jeg velge ut den som jeg vet kommer til å like best
er helt merkelig , har gjort stikkprøver og hørt gjennom mange av sangene i slike lister og kommer altid til konklusjonen at de platene jeg følte meg frem til
faktisk var de jeg likte best
PBell
16.01.06 19:01
Fy faen.......... for svada :-)

er det virkelig ingen som kan hjelpe dere?? det finnes gode institusjoner og medisinering som muligens kan gjøre underverker med tilstander lik de dere lider av, dersom det ikke allerede er for sent altså.............
nr22
nr22Innlegg: 2047
16.01.06 19:04
PBell skrev:
Fy faen.......... for svada :-)

he he, vi er også overnaturlige PBell....for vi tenkte akkurat det samme når vi leste denne tråden. :)
PBell
16.01.06 19:42
Hehehe, da skjenker jeg deg herved en iskald pils........... kjenner du smaken av den, der ute i det perifere store tomme intet??

Av en eller annen grunn, så tror jeg liksom ikke det var slike tråder som dette VGD hadde i tankene da de la til Alternativ-topic'en ;-)

jaja, det finnes mange rare dyr i parken, som han sa Kaptein Sabeltann......... eller var det kaptein Kirk, eller kanskje Lyn Gordon eller Fantomet, eller............
Sobchak
SobchakInnlegg: 8553
16.01.06 19:44
jeg klarer å få penger til å forsvinne i et vilt tempo
PBell
16.01.06 21:02
Hehehe, det gjør den "overnaturlige" kjærringa mi også............ ;-)
heyoh
17.01.06 13:08
Alt som har med overnaturlige evner og gjøre, er liksom så fordømt rart og umulig. Samtidig kan man ikke utale seg om et emne man ikke har satt meg inn i.

La oss si man en dag finner et menneske. Dette mennesket har ikke hatt kontakt med omverdenen på lang tid. Man spør ham: tror du det er mulig å fly til månen med en rakett? Han ville sannsynligvis gapskrattet. På samme tid har han mye bedre bakgrunn til å ikke tro det, enn det dere har - med deres mistro til psykiske evner. Dere lever i en åpen verden hvor dere sannsynligvis hører minst en overnaturlig beretning om dagen.

Forskjellen mellom disse to eksemplene er riktignok at om han hadde sett raketten kunne han ikke lenger forsvare sin mistro. Psykiske evner derimot er en greie som er vanskelig å få øye på. Ofte må man oppleve det selv, for å sette sin lit til det.

Uansett synes jeg dere bør åpne synsfeltet i det minste et bite lite hakk; det kan da umulig være så mange mennesker som tror og praktiserer det, uten at det gir resultater?

Jeg synes det hele er så latterlig innlysende, men samtidig trodde ikke jeg på det for et år siden. Man må virkelig sette seg litt inn i det, før man kan bedømme hvorvidt det ligger en kjerne av sannhet i det eller ei.
nr22
17.01.06 17:07
Apropos å ikke tro på slike ting.....jeg er mørkredd selv om jeg er skeptiker. Så jeg er ikke helt "stengt" for overnaturlige ting, selv om jeg innerst inne vet at det som akkurat knirket var husveggen og ikke en gjenganger.

Men om jeg derimot "åpnet" meg helt opp og "samlet" på slike opplevelser så ville jeg nok ganske sikkert etterhvert klart å innbille meg at huset mitt var en arena for døde som ikke var kommet seg til andre siden. Utifra hvor ofte det knirket i veggen ville jeg nok også klart å oppdage et språk som de døde brukte for å kommunisere med meg.

Uansett - for all del - et spøkelse må mer enn gjerne vise seg for meg, for da vil det jo åpne seg uante muligheter...og jeg ville på nytt måttet evaluere mitt farvel til all gudstro, andre dimensjoner og overnaturlige evner.

XtraGal3
17.01.06 17:37
Dette kan høres sprøtt ut
men jeg Tror det fins flere utenomjordiske på Vgd forumet
etter b.la jeg kom hit.
Nå mener jeg ikke at alle sitter å chatter fra et romskip
selv om det ikke er umulig så er det lite sannsynlig.

Men utenomjordiske som kommer ned til Jorden (i menneskeskikkelse)
kan faktisk bare gå til en internetcafe å vips er de på nettet ikke sant.
så fins det mange av oss starchild og Jord-alierte som er tett knyttet til de
utenomjordiske og har visse oppdrag, en del av disse (uten å nevne noen ved navn) er her på Vgd.

Jeg vil derfor passe anledning til å beklage vis jeg har opptrett alt for menneskelig
i noen inlegg, dette er fordi den menneskelige tilværelsen jeg er omgitt av
har påvirkning på meg og avogtil kan jeg poste alt for dumme inlegg.
(da mener jeg ikke ufo-inlegg).

Jeg forstår gått at utenomjordiske observerer forumet
på en eller annen måte.
Men på den andre siden er jo heller ikke vgd forumet så veldig viktig
i verden da.

Men jo mange har overnaturlige evner.
nr22
17.01.06 18:03
Du motsier deg selv en del, xtragal. I noen innlegg funderer du på om det finnes folk med telepatiske evner - og i neste så er du en starchild med spesialoppdrag fra utenomjordiske - som du igjen ikke alltid vet hva driver med.

Også kommer du med følgende virrvarr:

"Jeg forstår gått at utenomjordiske observerer forumet
på en eller annen måte.
Men på den andre siden er jo heller ikke vgd forumet så veldig viktig
i verden da."

Jaha..? Du sier altså at de kaster bort tiden, siden de ER her inne, selv om forumet ikke er viktig i verden?
tjoheii
tjoheiiInnlegg: 28
17.01.06 19:10
- Jeg kan føle hva de forskjellige relgiøse lederne sier i verden og skrive det ned.
- Kan også føle hvem jeg skriver med, men mangler litt trening.
- Jeg hvet hva som er den Beste - relgionen.
- Jeg har omvent 5684 mennesker.
- Har "dratt" ut 23 Demoner fra mennsker.
Zodux
ZoduxInnlegg: 1773
17.01.06 20:42
I rule you all with an iron fist. ;)
Zodux
ZoduxInnlegg: 1773
17.01.06 20:45
og noe av utseendet dems når jeg chatter med dem
kan også se noe av omgivelsene dems.
Jeg har skremt et par venner med å si farge på alle klærne de har på seg og også fortelle litt om vanene dems.
Jeg har merket at jeg ikke greier det med alle, men kun med enkelte

---

Ikke for å være en gledesdreper, men jeg tror at det kun er tilfeldig at du hadde rett på det med klærne. ;)

La oss se. Dersom du klarer å gjette hva det står på buksa mi og hvilken farge det er på den, i tilegg til at du kan si om jeg har på meg genser eller teskjorte og nevne farge på den, så kanskje jeg kan begynne å tro at du faktisk har en evne. ;)
tjoheii
tjoheiiInnlegg: 28
17.01.06 21:04

Zodux skrev:
La oss se. Dersom du klarer å gjette hva det står på buksa mi og hvilken farge det er på den, i tilegg til at du kan si om jeg har på meg genser eller teskjorte og nevne farge på den, så kanskje jeg kan begynne å tro at du faktisk har en evne.

Svar: tar testen. fikk bare en liten glimt.

Blå bukse, ser noe som kan ligne en katt på låret ditt.

Beige t- sjorte, mokkasinsko.
Sinisa
SinisaInnlegg: 3847
17.01.06 21:05
Jeg kan spise så mye jeg vil, og samtidig gå ned i vekt. IRRITERENDE!
Shimon
ShimonInnlegg: 10220
17.01.06 22:35
XtraGal3 skrev:
Her skal vi trygt kunne fortelle om våres overnaturlige evner
Vi av oss som har det.
1. Jeg mener å ha evnen skjeldne på ting som er ekte og ikke-ekte
3. Sanndrømt: Jeg har hatt endel sanndrømmer
4. Telepatiske evner:de fleste klarer å sende telepatisk
5. Astral proyection
6. Klarsyn

------------------------------------

Du kaller det overnaturlige evner ja, men faktumet er at det du beskriver er det samme som mannen i gaten kaller for støyte gal. Overnaturlig du liksom, som at det ikke skulle eksistere i det naturlige, eller på jorden. Makan til tåpelig samling av ord....
heyoh
17.01.06 23:31
Det er mulig jeg misforstod liitt, men jeg tror det er du Shimon - som faktisk er ute på viddene her. Jeg er smertelig klar over at mange synes disse psykiske evnene høres ut som surr. Derimot er mange av disse evnene vitenskapelig bevist - og vitenskapen setter man som regel sin lit til, ettersom den jobber innenfor objektive og plausible rammer. La meg nevne:

Astralprojeksjon - gammelt nytt! Denne evnen har folk kjent til siden tidenes morgen og er dessuten vitenskapelig forsket på. Lagt ned masse arbeid i denne sammenheng.. samtidig er det vanskelig å bevise noe, ettersom astralprojeksjonen foregår på et nærmest utilgjengelig felt for utenforstående. Det må sies at hver eneste person som har opplevd astralprojeksjon har hatt en intenst sterk opplevelse. Flesteparten mener at astralverden er av reel natur.

Telepati - det hele er nokså simpelt. Absolutt alt i universet består av energi. Man har synlige former for energi, men også usynlige former for energi. Hver dag blir man gjennomboret av energi - energi som pløyer tvers gjennom kroppen din. Solen sender usynlige signaler, mobiltelefonen gjør det samme og slik er det også med energisignalene som finnes latent i kroppen din. De er ikke bundet til kroppen, slik kjøttet er. Det er vitenskapelig bevist at planter og trær kan kommunisere - varsle hverandre om farer etc - hvorfor skulle ikke mennesker klare det samme?

Røngten-øyne som XtraGal3 kaller det, er strengt tatt clairvoyance - at man kan observere omstendigheter på et helt annet sted enn det man befinner seg. Dette er et fenomen som opplever en oppblomstring innenfor vitenskapen; man legger stadig ned sterkere arbeider og bevis i denne sammenheng. Uansett hvor godt og håndfast et bevis er, vil det alltid være noen som fornekter det. Derfor må man bruke lang til på å skape nok beviser.. slik at ikke engang de sterkeste motstandere kan fornekte sannheten. Det bør nevnes at det allerede finnes et hav av beviser - ja, de finnes faktisk!

Til dem som sier at troen på disse psykiske evnene er noe enhver ville betegnet som galskap - det er nok feil. Seriøse forskere er vel noen av de mest kritisk innstilte mennesker. Når til og med mange av disse aksepterer psykiske evner som en realitet, da kan det ikke lenger kalles illusorisk og galt.

For dem som virkelig vil "se bevisene" på egen hånd anbefaler jeg arbeider av Milan Ryzl og hans likemenn. Det finnes selvsagt utallige vitenskapsmenn som forsker på psykiske evner, men jeg henvender til Ryzl, da han er den mest anerkjente av alle disse.

Kom igjen da folkens - vis litt vidsyn!

JeanettAndersen
JeanettAndersenInnlegg: 19
18.01.06 16:02
Jaså du, Heyoh. Din oppfordring er mottatt.

Lenge før du trådte inn i verden, gikk jeg gjennom samme dør. Da du ble født, hadde jeg allerede vandret på jorden i 6 år. Ja, jeg er en gammel mann, og ja, jeg innrømmer at alderen har satt spor; jeg er ikke lenger den unge mann som tok fatt på de store oppgaver, den som vokste på motgang, ikke lot seg affisere av sviktende it-kunnskap, men stormet modig frem på kunnskapens snirklete vei. Da jeg en gang sto der, et sted på veien, og så drømmeslottet tårne seg opp, var jeg ikke sen om be. Jeg trådte inn i fantasiens verden, og det jeg så; var tusser og troll, spøkelser på høylys dag. I mørket ville de ha skremt meg, men i det himmelske lys var det ingen som kunne komme meg nær. Hit var jeg buden, en gjest lik andre gjester. Vi var alle velkomne hit, ingen måtte gå. Dette stedet hadde ingen stengetid, begynnelsen var dets åpningstid. I evighet hadde det eksistert, og uten varighet var det. Men hukommelsen og alderdommen spilte meg et puss, forandret alt. Jeg passerte den gylne tidsalder i min tilmålte levetid, ungdommen i meg slapp taket og forsvant. Han jeg var, har jeg etterlatt der inne, han kan skåle med satan om han vil, drikke Jesus under bordet og slå lens på det russiske alfabet. Hva vet jeg om tiden han fordriver i drømmeland?

Hilsen Larsen

JeanettAndersen
JeanettAndersenInnlegg: 19
18.01.06 16:42
Hei og hå, Heyoh!

Nå skal jeg lete, men først må jeg rydde. Om jeg ikke skal kaste ut alt søppel, så skal jeg i hvert fall forsøke å stue det vekk for en stakket stund.

La meg nå se, hmm, ja, nei. Hvor var jeg, hvor er jeg, hvor skal jeg?

Disse evnene du snakker så pent om, de er medfødte i deg og i oss alle. Men de regler og normer som vi blir utsatt for fra fødselen av, har hindret oss i å utvikle dem videre. Jeg applauderer den læringsvei du nå har påbegynt, etter år med forsakelse, er du nå klar til å utforske den indre verden, den ytre er av mindre betydning. All forandring må, som kjent, skje innenfra, kunnskapen ligger der, men den må hentes frem igjen. Det samfunn vi lever i har bundet og kneblet oss, vi må løsrive oss fra dets lenker. Jeg oppmuntrer deg til å ta fatt på den uendelige reise etter dypere kunnskap om hjernens potensiale. Utvidete muligheter for kommunikasjon ønskes velkommen, telepatiske evner vil spare oss alle for dyre telefonregninger og bredbåndabonnementer. Og hvor mye enklere blir det ikke, når ikke lenger ordene og språket vi fører, hindrer oss i en bredere forståelse av de meninger våre samtalepartnere ønsker å uttrykke. Jo flere som studerer og lærer seg å bruke sine medfødte evner til telepati, jo flere vil kunne sende sine mobile telefoner til resikulering og unnslippe de skadevirkninger som stråling uomtvistelig forårsaker.

Ps! Ettersom dette fortsatt er et nytt kommunikasjonsmiddel vet vi ennå lite om de skader stråling medfører, lite forskning har blitt gjort og ingen konkrete beviser har blitt fremlagt for farene ved mobilbruk, forskerne er fremdeles uenige .

Men hvilken ærlig og oppegående person vil si, at mobilbruk ikke vil få alvorlige fremtidige konsekvenser for dagens misbrukere?

heyoh
18.01.06 22:10

Takk for oppmuntring og gode synspunkter Herr Andersen. Jeg håper virkelig du tar fatt på en sjelelig ekspansjon; det kreves av oss alle.. enten vi vil innrømme det eller ei. Jeg må også tillegge at dette er en diskusjon og at det er flere enn meg som tar sikte på en utvidelse av indre evner - jeg tror ganske sikkert jeg er mindre erfaren enn mange av de øvrige i denne tråden. Ikke aner jeg hvorfor dine ord var rettet i retning av meg... kanskje fordi du er familie? Uansett, husk at dette er en diskusjon med flere deltagere, følgelig vi bør ikke la diskusjonen blekne oss i mellom.

Jeg ønsker meg noe motstand her - til alle dere som har en sterk mistro til psykiske evner; vis dere frem med gode og saklige argumenter. Hvor har dere blitt av? Jeg savner dere - paradoksalt nok.

Få fingern ut av ræva, du mistroiske menneske!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg