Har ete Snegler tilberedt fra restauranten over gaten her som en mellommåltid før middag og har nu snegleslim i hele skjeggen.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Har ete Snegler tilberedt fra restauranten over gaten her som en mellommåltid før middag og har nu snegleslim i hele skjeggen.
Enormt av hyyyl.
Få hyyyl på tommeltoppen.
Brødskive med Gilde karbonade, salatblad, tomat, agurk, sylte agurk, rød paprika og speilegg til middag - nam
Aften
Dere må ikke appaludere HYYYL sine vemmelige kommentarer. Hun blir fort høy på seg selv.
Kraftkost det der -nam!
Hadde moussaka som sen lunsj så blir middag senere her
Nei det skal vi ikke. Jeg er ren.
Eg trudde Dem først menede Moussa Sissoko.
De kan tru eg Sperrede opp mine auge.
Tøysekopp, Ohlai!
Du må benytte lorgnetten når du leser her inne
He, he, he.
Eg har nu klippe hull i Undiken, tredde den over ansikt og bruke den som Lese briller
Forbløffende, meget forbløffende. Forbløffende, men storartet. La det være klinkende klart.
Uvirkelige life hacks her nå!
Parallellslalåm er forsåvidt en bastardøvelse, men disse damene vet å gripe hardt om staven. På TV 2 Sport 1 klokka 17:40.
Hysenes by er i sentrum i kveld når TV 2 Zebra viser Molde - Arsenal 19:00. Det kan lages klippfisk av hyse, så navnet hadde passet bedre på Kristiansund.
Er ringside i Molde, sitter nå på Fook Yuen sammen med Arteta.
Lunsj.
Uten det helvetes munnbindet.
For kun få måneder siden, var vel dette kjent som ansiktsmaske? Dekker og nesen. Støvmasker vi brukte på jobben da, men de var litt stivere en disse maskene som tidligere var forbeholdt helsetjenestene.
Lager Butter Chicken. Indisk x2 denne uken.
Sushi fra Dattebayo idag.
First of all good ebenin
Nå er det nam-timen i thread. La oss be en bordbønn.