FHI mener at færre tester seg nå og at det kanskje kan være noe av årsaken til nedgangen.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
FHI mener at færre tester seg nå og at det kanskje kan være noe av årsaken til nedgangen.
Prøvesvar for dagens tester er nok ikke klart. Er samtidig naturlig å vente til dagen er omme før man publiserer dagstall, tenker jeg. Tviler derfor på at 11 er fra i dag.
Hehe ja den var bra Deila. Husker det godt det der. HYYYYL hoppa rundt i leiligheten sin i gledesrus med trusa over hodet og you name it...helt til hun fant ut at det var reprise...hahah lo så jeg grein.
Er dere glad i å gi tomler.
Ikke overrasket.
Den beste strategien for å få smitten ned er å legge en prislapp på 1000 kroner testen. Da vil vi ikke ha covid i Noreg lenger...!
Kent er i hvert fall glad i å "tomle" Thpe.
Tenker samtidig at det er naturlig at testingen går litt opp og ned. Det er ikke snakk om så fryktelig stor forskjell. For eksempel 134k tester foregående uke på landsbasis mot 101k siste uke i oversikten til VG.
Jeg har 10 000 tommeltotter.
Absolutt! Når kurven peker nedover er terskelen for å teste seg mye større også. En liten oppsving, så har alle et behov.
Julen starter i oktober/november for prympi123, og varer nok helt til påske.
Bruk tommelforumet.
Juppsi.. Akkurat det jeg tenkte på.
Er bittelitt lei covid-19 kan man si SI
Om du går inn på VG kan du høre på Nakstad svare på spørsmål om Covid-19 nå.
Hvorfor får ikke JPH starte når han er bedre enn alle andre på AC MI LAN?
Du har fått flere, jeg var en av de første som tomlet deg med brukeren du har no.
Wow, syk kræsj i formel1 nå. Bilen tok fyr!!
Jeg svarer på Covid-19-spørsmål i denne thread. Svarer på alt. Selv det Nakken ikke har svar på.
Lurer vel på hvem som egentlig er den krenkede part her ...
Har dere hørt den nye sangen til Northug? Noe så grusomt.
Liverpool-legenden Coutinho med skåring.
Ja, sangstemmen var ikke helt bra og teksten litt sutrete.
Fy faen F1 eksplosjon! Og Grosjean tilsynelatende uten alvorlige skader!