Kiss, Dio, Bon Jovi, Ozzy og AC/DC. Kan legge til Lita Ford som support for Bon Jovi, og Dokken som support for AC/DC
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Kiss, Dio, Bon Jovi, Ozzy og AC/DC. Kan legge til Lita Ford som support for Bon Jovi, og Dokken som support for AC/DC
(Innlegget ble redigert 04.12.20 21:37)
Portable rumpespylere er den perfekte julegave. Nå på tilbud til 199,-
Jeg tenkte å spørre Øystein hva det koster å få opp VGD-reklame her?
Det stemmer, har billetten her ;)
Det var der jeg oppdaget Anthrax.
(Innlegget ble redigert 04.12.20 21:43)
Hvordan går det med Rumpespyler-businessen? Hører at Hanner ohlala har blitt investor?
(Innlegget ble redigert 04.12.20 21:43)
Var nok litt i yngste laget på den tiden, men jeg var i Spektrum i 1992 -da med Jason på bass...
Straks tilbake. Ser ut til at jeg må hente startelver fra Arsenals klubbtråd efter at han først skrev "COYS" og samtidig spør om Arsenal får noen fordel av å ha 2000 fans tilstede. Det er kanskje på tide å opplyse om hvem som er hjemmelag.
(Innlegget ble redigert 04.12.20 21:50)
Elver ikke fått med seg at Spurs er hjemmelaget? Direkte rystende!
(Innlegget ble redigert 04.12.20 21:50)
Ser ut til at noen i klubbtråden har varslet ham nå. Spent på neste trekk.
Jeg hadde ikke blitt 18 da, men vi var en god gjeng som leide buss med sjåfør til slike turer, så vi kom oss en del rundt.
Supporteren sin!
Fantatisk å bivåne. Lurer av og til på om det er seriøst ment.
Aiai dere var groupies?
Intet nytt der altså.
Alltid greit å ha i bakhodet ja, men det gir i hvert fall god underholdning.
Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen.
Nei, men vi jaktet groupies :D
Dog damn for et deilig tiår 80-tallet var.
Hørte på utrolig mye rart det tiåret, men musikken ble hardere og hardere utover
Hørte på mye Farting Talking på 80-tallet.
Skulle gjerne opplevd 80-tallet. Var det mye hårete sex?
Vel, vi så jo ikke ut:)
Joda, på 80-tallet var vi nydelige. At det ser jævlig ut å se tilbake på, det er noe helt annet.
Vel, jeg hadde enkelte opplevelser der jeg lurte på hva jeg/vi holdt på med, også med tanke på klesstil og frisyrer. 80-tallet var i all hovedsak for jævlig musikalsk sett, men det var jo noe snasent også.
Jeg minnes naken-bilder av en ung Madonna. Henne var noe mye hårete. Men jeg likte svært mye låtene hun kom med. I de senere år har Madonna blitt eldre. Trist og tragisk, at henne ikke forlengst har innsett at eldre damer ikke er sexy.