Bare mødre som har lov til det.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Bare mødre som har lov til det.
Vi var jo gutter da, men når førstegangstjenesten var over, da var vi menn.
Feks i denne tråden blir Ale omtalt som gutt, 28 år.
Good times.
Tenker vi sier 15 mentalt (pga kosthold og United-sengetøy), 28 fysisk.
(Innlegget ble redigert 02.03.21 18:59)
Ikke noe bevis egentlig, og kunne ikke falt meg å kalle ham eller andre på 28 år for gutter. De er godt voksne da.
Hjernen er det siste som blir ferdigutviklet hos mennesker, rundt 25 års alder.
Derfor gutt/jente til den alder, fra fylt 25: voksen mann/kvinne.
Min mening.
Molde-ordføreren burde sikkert hold kjeft, men herre så mye grining i etterkant. Krenk, krenk, krenk og atter krenk.
Mulig jeg husker feil, men var det ikke tekstmeldinger det var snakk om? Kan jo umulig være noe som preger deg resten av livet.
Helt grei mening det. Det med hjernen stemmer det, men det er jo på sin plass å nevne at det meste av hjernen er ferdigutviklet før det.
Litt rart at jeg vet slikt egentlig, all den tid jeg "går" på NAV, men det kommer sikkert av at jeg har god tid til å lese. Noe skal man jo holde på med.
Han ble dømt for å ha sex med henne da hun var 14 år.
Lå jo i samme seng på hyttetur og var vel også samtaler over Skype om jeg ikke husker feil.
Herlig underholdning. Og R Johansen nyter offerrollen han er blitt gitt i gave. Takket være ordføreren i Molde, fikk Johansen sympati og støtte nok til å grave til seg flere vaksinedoser.
100% usmakelig type, uavhengig av Molde-ordføreren.
Fysj, drøyt hvis gamlingen hadde sex med jenta, men regner med det var frivillig så det er vel neppe hun sliter noe med idag.
Jeg har jo også hatt sex jeg angrer på, men fungerer greit i hverdagen likevel.
Frivillig?
Hun var et barn, han en gubbe i 50 årene.
Hun påsto at sexen begynte når hun var 13, men bevisene holdt ikke til å få han dømt for det.
Når du var 14, med en kvinne 40 år eldre enn deg, en som skulle være en tillitsperson?
(Innlegget ble redigert 02.03.21 19:06)
Jeg hater Oslo ok? De kan ikke bare ta vaksiner fra alle oss andre fordi folk der knuller og fester i tider og utvider! Uhørt rett og slett. Når de ikke kan følge reglene og ta hensyn kan de bare sitte der uten vaksine. Oslo brenn. Drittby. Drittfolk.
Kom igjen da, du bør vite bedre enn det der? Han er dømt for ca. 50 samleier med en jente fra hun var 13 til hun var 15 år. Du regner med at dette var frivillig, som om det var naturlig for henne? Du bør ha fått med deg hva saken handlet om.
Nå blei jeg djupt såra og skikkelig vonbroten, hopp. buhuuu! :-((
Pøh. Du er bare misunnelig.
Ikke at jeg vet hva du skulle være misunnelig på, men de sier ofte det de innfødte.
(Innlegget ble redigert 02.03.21 19:10)
Thread er rar i dag
Det er i innvandrerbydelene det er mest smitte.
Går ikke rundt å husker på alle saker som har vært omtalt opp gjennom årene.
Denne saken må jo være 5-6 år gammel nå.
Og innvandrere knuller og fester ikke?
Enkelte ting bør sitte, selv om det er "hele" 5-6 år siden.
Mange muslimer, de skylder på tragboddhet osv
Nei, ikke før på torsdag, men er i fin form nå, mistenker at det kan ha vært noe jeg har spist