Ingen kommentar.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ingen kommentar.
Ja, bra av MOD men irreterende at xxxx fortsatt får styre vgd, tilogmed når xxxx er utestengt.
Utrolig.
Bare la det ligge hyyyyl og bli ferdig med det!
Hvis det kommer en billettkontrolløren på bussen nå, så er jeg basically fucked. Jaja, sånn er livet. De gir meg 350 kr ekstra i måneden til busskort, men har sneket siden august. Har ikkje sett ein einaste kontrollør. Men hvis han kommer nå så kommer jeg til å lage en scene. Da sier jeg piss off what are you? Who do you think you are? Messing up my musica flow. Dont you ever, ever, ever do that Mr Ticket Man. I am very dangerous, I have black belt in karate. So are you sure about it now? :)
Ute og rusler.
Har fått blomster i håret og danser over engen i Parken
Hva er deres favoritt candy
svar fort
trenger nye impulser
Kurt Asle Narvesen.
Kurt Asle er faktisk fra Molde.
Går av bussen 15:15, så gå hjemover. Er på Meny Wilbergjordet 15:35 ca. Så hjemme på rommet til kl. 16:00.
Liker ikke candy.
Hva er temperaturen på prympirommet nå, Ale.
Må du ta bussen hjem? Hvorfor kjører ikke dama fra g-punktet deg hjem?
Pappa som styrer det. Regner med rundt 23 grader.
Kjenner ingen som er så anti-kollektivt som Kent.
Går av bussen og ut i samfunnet nå. Wish me luck.
Mulig han bare kjører buss hvis Thpe er sjåfør.
Lykke til, Mr.Fawk!
Nidar julesjokolade, karamellstjerner er en ny favoritt her
Meget interessant diskusjon som foregår i tråden om pandemien. Eg har nu tatt frem den Ord bok for at sjå kva som er riktig og ikkje.
Den tråden er psyko.
Herlig underholdning.
Kollektivtrafikken sitter med sugerøret ned i skattebetalernes lommebok. Misliker det meste som er avhengig av subsidier for å ha livets rett.
Psyk thread
Kollektivtilbudet i Oslo er bra. Men bruker mest el-sparkesykkel om dagen. Eller så bare går jeg. Sjeldent jeg skal ut av sentrum.