Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Innrømmelsenes tid... (del 3) DOBBELT-NICK!

NYTT TEMA
Gnomen31

Gnomen31
07.09.01 19:47
Ja, ja ja...
Tenkte jeg skulle overføre denne tråden fra bluejazz fra musikk-sida over hit, for det er jo egentlig her den hører hjemme.

Selv har jeg jo selvsagt jugi på meg så mange nick at jeg faan meg ikke husker mitt opprinnelige navn en gang. Jeg er både Frida og quanda og kjetil2000 er jeg jo sikkert også, husker ikke. Ja, jeg er faktisk Pollux også, fordi jeg blir jævlig keen på å sjekke opp meg sjøl. Til slutt legger jeg til at jeg slettes ikke er Sølves umoralske sønn, men tvert i mot hennes 10 år eldre søster!! Mitt navn er Gunhilda Gnomerud (derfra Gnomen) Jespersen, og tune er dattra mi.

OK!!?? Tilgitt nå?

Og nå oppfordrer jeg alle andre til å stå fram og bekjenne sine nickname-synder?!!! Ludogutt har allerede gjort det.

[Emma finns bara i fantasi'n, och hon är fin, tycker Kalle]
tune

tune
07.09.01 19:50
hva mener du nå,Gnomen?

tune,forvirret
tune

tune
07.09.01 20:01
mulig jeg ikke kan ta en spøk,men nå er jeg sliten og drar hjem.....

tune

Gnomen31

Gnomen31
07.09.01 20:02
Ironi, jenta mi.

[Emma finns bara i fantasi'n, och hon är fin, tycker Kalle]
beachfuzz

beachfuzz
07.09.01 20:06
:o)
fæn

fæn
07.09.01 20:26
For å være dønn ærlig så skjønner jeg ikke helt denne Sølve-Gnomen greia og jeg greier ikke å spise historia....

Sorry...

xpozed

xpozed
07.09.01 20:29
fyfaen, gnomster, om du hadde vært quanda hadde jeg blitt trist.

André
Captain Chaos
MrBates

MrBates
07.09.01 20:32
Er du full igjen nå Gnomen.???
Livet er hærlig med alkohol

Mr.Bates som spretter den 4'e Becks'en
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 20:34
andrè.
Jeg skal innrømme en ting jeg. I starten trodde jeg at du og arne var samme person!

* Trip to heave and ho, up down, to and fro' *
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 20:59
"fæn skrev:
For å være dønn ærlig så skjønner jeg ikke helt denne Sølve-Gnomen greia og jeg greier ikke å spise historia....

Ikke jeg heller.

MEN: Nå er det forøvrig klart for kvelden andre (seriøse) innrømmelse:
Houff, nå har jeg slitt med dårlig samvittighet siden kl. 17.50 eller når det var jeg leste den tråden til Bluejazz.

For jeg har nemlig..... gjort dette!!! Det var lenge siden, og jeg fant et eller annet nick fordi jeg ville spørre om noe personlig, som jeg ikke ville ha på egen kappe (for de aller,aller nysgjerrigste og siden vi allikevel begynner å bli så dus her inne, så var det på kvinnesiden og omhandlet spiseforstyrrelser).

Så der har dere min store synd. SUPER-FLAU og i dyp skam... Ærbødigst Jethro.

PS: Hvordan kan man slette slike gamle 'nick' forresten? Jeg bruker det jo ikke lenger allikevel.

tune

tune
07.09.01 21:12
Ironi? Ok,men jeg skjønner ikke...greit å spøke litt (bare at jeg har dårlig erfaring med slikt),men jeg trodde du sku komme med innrømmelse og slikt jeg?

tune,falling in love
xpozed

xpozed
07.09.01 21:40
"Jethrotulla skrev:
andrè.
Jeg skal innrømme en ting jeg. I starten trodde jeg at du og arne var samme person!"

Du er ikke alene om å ha trodd det, så det overlever vi nok. Det var jo flere folk for en stund siden som tok helt av på akkurat det, men som jeg sa til dem, det engasjerer meg ikke så veldig om folk tror jeg og arne er samme karen. Men jeg satser på at du har forstått at vi ikke er det.

André
Captain Chaos
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 21:51
xsposed,

Joda, det har jeg forstått. En gang så jeg at dere postet et innlegg på nøyaktig samme tidspunkt. Da var jeg overbevist.

Falliang

Falliang
07.09.01 21:52
Hør nå her, Jethrotulla!
Jeg kommer rett fra diverse og er like usaklig som alle sammen her. (Måtte prøve 3 ganger for å få til a'en på slutten av navnet ditt.)

Nåvel.

Jeg aner ikke hvor mye jeg skal si, men jeg kan i alle fall si så mye som at det ikke fins noe blodslektskap mellom diverse mennesker.. Og at mange lyver mer enn de har godt av.

Hvis du ikke svarer nå, kommer jeg til å angre bittert på dette resten av livet.
xpozed

xpozed
07.09.01 21:52
"Jethrotulla skrev:
xsposed,

Joda, det har jeg forstått. En gang så jeg at dere postet et innlegg på nøyaktig samme tidspunkt. Da var jeg overbevist."

Hehe, ja, det hender sikkert vi poster samtidig. Vi sitter tross alt rett ved siden av hverandre mesteparten av dagen.

André
Captain Chaos
tune

tune
07.09.01 21:53
hei,Jethrotulla! Vet du at det er Radiohead-konsert i kveld?

ps:Aldri vær overbevist om noe

tune
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:01
"Falliang skrev:
Hør nå her, Jethrotulla!
Hvis du ikke svarer nå, kommer jeg til å angre bittert på dette resten av livet.

Ooops... hva mener du nå? ?? Jeg har jo tilstått jo!! Fortell, fortell..?? Blir nysgjerrig her.

Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:03
"tune skrev:
hei,Jethrotulla! Vet du at det er Radiohead-konsert i kveld?

- Nei, det visste jeg ikke, men hvis den ikke går altfor sent, skal jeg se den.

ps:Aldri vær overbevist om noe

- Det er gullkorn som burde være innrammet på stue-døra hos oss alle. (selv har jeg ingen. (stuedør, altså).

Falliang

Falliang
07.09.01 22:07
Ikke noe mer enn at... don't trip.
Du vet nok hva jeg mener. Og det har lite med ting på denne tråden å gjøre egentlig.
But - don't trip.
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:12
Falliang.
Denne her må vi diskutere nærmere.
(Du så adr. mi før jeg sletta den, ikke sant?)

Falliang

Falliang
07.09.01 22:20
Desverre, kan ikke, er paranoid - jfr. dårlige spørsmål på datasiden.

Er ganske susa og derfor sier jeg det jeg sier.

Het det ikke noe i en film à la: Beware of the witches.

Danica er OK, bare så det er sagt.
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:25
OK, Falliang.
Og "Danica" er sikkert kuul hun. Ikke vet jeg.
God kveld til deg!!

"endret pga. leste på nytt": Beware of the witches...?? Mener du at jeg er en?
Ja vel. Tydeligvis at du vet mer om meg, enn hva jeg gjør selv?
Hold meg for all del oppdatert.

Falliang

Falliang
07.09.01 22:31
Nei, Jethrotulla, jeg merket meg ikke adressen.

Jeg er ikke helt sober, men. Hør nå etter. Du er sikkert (om du nå tror på dette eller ikke og velger å benekte det) et bevegelig tegn. Ascendant, soltegn, måne osv.

Det er jeg også.

Jeg ber deg bare være forsiktig med hva du røper overfor "nye" mennesker.

Og jeg prøver ikke å være interessant.

Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:35

Thank You. Og hører fra deg? håper jeg. edru eller ikke.
Falliang

Falliang
07.09.01 22:37
har det
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:42
...Og forøvrig angrer dypt på mitt falske nick... Men det var i allefall ikke i vinnings interesse. Kall meg en 'witch'... OK OK. Har ikke vært brukt på lenge og skal ikke brukes på nytt. Jeg lover!

Falliang

Falliang
07.09.01 22:47
Du, tulla, jeg tar dette i morgen - lover å skrive. Lover. Må bare sjekke endel ting først. Kan jeg bare spørre om du tilfeldigvis er født i mars/september?
Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:48
Og dette skal jeg fanken meg ha en personlig mail på innen kl. 23.00 i kveld, ellers så får jeg ikke sove i natt. Nå svikter du meg ikke!!! Tulla blir nervøs her (og det klarer ikke engang "arne"/Vermin å få til... )

OK!?

Jethrotulla

Jethrotulla
07.09.01 22:54
"Falliang skrev:
Du, tulla, jeg tar dette i morgen - lover å skrive. Lover. Må bare sjekke endel ting først. Kan jeg bare spørre om du tilfeldigvis er født i mars/september?
"

OK OK. Og venter i uliiiidelig spenning. Nei, jeg er ikke født i verken mars eller september. Jeg er november-barn. Skorpion, men accedant og måne har jeg null og niks peiling på.

OG: HVis du gidder å ta deg en bitte-bitte-liten kopp kaffe, og kvikne til og sende meg en mail sporendeks, så ville jeg være deg evig takknemmelig. For sånne ting som det her, dèt kødder man IKKE med, og jeg vet fordundre meg veldig godt hva jeg snakker om! Hører fra deg straks du har anledning. Eller gi meg din mail-adr. og jeg lover deg et svar innen... tam-ta-tei.. 3 minutter!

Falliang

Falliang
07.09.01 22:59
Vi er nok nødt til å ta det her og nå..

Du er jo så innmari nysgjerrig, akkurat som meg. Med espresspo, dobbel.

Jeg kan - av forskjellige grunner - ikke sende deg en mail før i morgen. Om du velger å diskutere astrologi med meg før det, så er det bare hyggelig. Om ikke, så vent.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg