Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Did I do that?

NYTT TEMA
Bluejazz

Bluejazz
10.09.01 14:49
Etter å ha vært fraværende fra disse sidene i helga ( har annet å gjøre på fritiden min) kommer jeg tilbake på jobb og ser at helga har vært utrivelig for mange her inne. Mye drittslenging, misstenksomhet, beskyldninger om flere nick osv.

Skyldes alt dette min tråd "Nicknamenonsenes"?

I så fall er jeg litt lei meg.....det var ikke min menining å sette i gang en slik snøball.

Samtidig er jeg blitt styrket i min misstanke om at ikke allt er som det gir seg ut for her. Ikke all kritikk som har kommet fram har vært fullstendig ufortjent....

Men, det var altså ikke min mening å forsure klimaet her, sorry...
xsupercow

xsupercow
10.09.01 14:52
Ja, jeg også har notert meg at det har vært bråk i paradis. Hmmm....må sjekke ut denne tråden din Bluejazz, kanskje jeg skjønner litt mer da?
shinef

shinef
10.09.01 15:31
Bluejazz:
jeg tror ikke du kan "ta æren" for dette bråket, hvis man sjekker godt etter her så virker det som 'bråket' dreier seg rundt en kjerne av 5-6 mennesker, i hvertfall de som er mest engasjert. Ikke bekymre deg du :)
Bluejazz

Bluejazz
10.09.01 15:36
Er du sikker på at det er 5-6 mennesker? ;-)
shinef

shinef
10.09.01 15:41
tja, la meg regne litt på det. 2-3-4 stykker som til stadighet pådrar seg andres vrede pga måten de formulerer seg på, og 1-2-3 andre som hugger tilbake konstant så lenge det fortsettes å produseres innlegg fulle av crap & idioti. Jeg vil derfor si at 3-7 stykker er konstante her, og så er det vi andre (som f.ex jeg) som slenger inn et par kommentarer fra tid til annen når vi syns det er på sin plass :-)))

Så indirekte er det jo flere, men i bunn & grunn dreier det seg vel om veldig få mennesker.
Bluejazz

Bluejazz
10.09.01 15:43
Jeg tror også det dreier seg om VELDIG få mennesker i utgangspunktet, derfor har jeg igrunn ikke debatert så ofte med "disse" i det siste....
adamsthelegend

adamsthelegend
10.09.01 16:02
Hadde ALLE debatert på ditt nivå Bluejazz, så hadde dette vært et lærerikt og givende forum...
Hvis du tråkket noen på tærne med det innlegget, så synes jeg vedkommende fortjente det.
Bluejazz

Bluejazz
10.09.01 16:10
Takk adams, i lige måde!
aneli

aneli
10.09.01 16:12
"adamsthelegend skrev:
Hadde ALLE debatert på ditt nivå Bluejazz, så hadde dette vært et lærerikt og givende forum...
Hvis du tråkket noen på tærne med det innlegget, så synes jeg vedkommende fortjente det."

Problemet er vel delvis det at noen "blir tråkket på tærne av" absolutt alt som skrives... For min del prøver jeg å ikke synke så himla mye lavere enn det nivået du og f.eks. Bluejazz greier å holde dere på (har dere gått noe sånn "zen-selvkontrollkurs" eller noe..??-- da heller begrense det til ilter panneklasking på kontoret og ettogannet "drypp" nå&da under påskudd av at "jeg bare er et menneske", og dertil et ganske engasjert et.
Ellers er jeg helt enig med Shinef, og tror nok ikke at du, Bluejazz, bør føle at du har sluppet noen svin ut i skogen med dette..

-A-
adamsthelegend

adamsthelegend
10.09.01 16:14
hehe....og konsertannmeldelsen?

eller har ikke Aneli landet etter sitt følelsesladde møte med Rajohugguan
aneli

aneli
10.09.01 16:32
Hvilken konsertanmeldelse..? Har lest både Dagbladet, VG og Aftenposten, og syntes alle anmeldelsene var både konstruktive og "rettferdige", for en gangs skyld. Du skulle virkelig vært der, lell om det var dyrt. Tror nok at jeg ville ha kosa meg like mye om jeg ikke hadde hatt noe spes. forhold til Radiohead også, skjønt.. det blir jo litt subjektivt å si.. :-)
Men det var virkelig aldeles magisk. Thom Yorke likeså, han har noe ved seg... vakker er han ikke, men han er helt "overjordisk", på en måte. Styggpen, rett og slett! :-)

-A-
polluxlm

polluxlm
10.09.01 22:35
"shinef skrev:
tja, la meg regne litt på det. 2-3-4 stykker som til stadighet pådrar seg andres vrede pga måten de formulerer seg på, og 1-2-3 andre som hugger tilbake konstant så lenge det fortsettes å produseres innlegg fulle av crap & idioti. Jeg vil derfor si at 3-7 stykker er konstante her, og så er det vi andre (som f.ex jeg) som slenger inn et par kommentarer fra tid til annen når vi syns det er på sin plass :-)))

Så indirekte er det jo flere, men i bunn & grunn dreier det seg vel om veldig få mennesker."

hvilke personer er det du sikter til her da stine?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg