Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

vg yter god service må jeg si

NYTT TEMA
parkertwo

parkertwo
13.09.01 15:07
er dette en måte å snakke til kunder på/

Rein babling kan du gjøre i gruppen Backstage

jeg skal ta det til etterretning at norge ikke er et fritt og demokratisk land
joska2

joska2
13.09.01 15:18
parkertwo skrev:

> jeg skal ta det til etterretning at norge ikke er et fritt og demokratisk land

VG er ikkje Norge, sjølv om mange av innbyggarane er like tabloide og krisekåte (den setninga eg nettopp siterte av deg er eit godt eksempel på det). Elles er eg enig i at det var ein svært uhøflig og usakleg begrunnelse, uansett kva du måtte ha skrive.
beachfuzz

beachfuzz
13.09.01 15:29
parkertwo :

Jeg synes du skal roe ned kroppa dine jeg.

Tenk litt over hva du skriver. Situasjonen du begynte å henge deg opp i , ang det gifte paret, er vel litt ømfintelig akkurat nå.
Det er vel ikke så vanskelig å forstå ?

Beachfuzz
xpozed

xpozed
13.09.01 15:48
"beachfuzz skrev:
parkertwo :

Jeg synes du skal roe ned kroppa dine jeg.

Tenk litt over hva du skriver. Situasjonen du begynte å henge deg opp i , ang det gifte paret, er vel litt ømfintelig akkurat nå.
Det er vel ikke så vanskelig å forstå ?"

Aha, så hver gang en situasjon er "litt ømfintelig", da legger vi ned diskusjonen, venter noen uker, og vurderer så å ta det opp igjen? Er ikke hele diskusjons-konseptet i seg selv basert på å snakke om "litt ømfintelige" ting?

André
teenage mutant hero turtles
beachfuzz

beachfuzz
13.09.01 15:54
xpozed :

Ikke dra sånne konklusjoner ut av det. Cluet er at det er ikke en hvilken som helst hendelse. Men greit for meg hvis dere ikke forstår det. Men hadde jeg vært innvolvert eller mistet noen i denne tragedien og lest noe av det som står her, some er helt ufyselig. Da hadde jeg brukt alle krefter på å finne personen og dratt til ham. Folk er så jævla ufølsomme noen ganger at det er flaut.

Hadet ! Nå drar jeg hjem.

Beachfuzz
tune

tune
13.09.01 15:55
"Jeg synes du skal roe ned kroppa dine jeg.

Hæ? Litt uttafor subjekt her,men hva mente du med den setningen der,Beach?

tune,ser alt....
xpozed

xpozed
13.09.01 15:57
"beachfuzz skrev:
Ikke dra sånne konklusjoner ut av det. Cluet er at det er ikke en hvilken som helst hendelse. Men greit for meg hvis dere ikke forstår det. Men hadde jeg vært innvolvert eller mistet noen i denne tragedien og lest noe av det som står her, some er helt ufyselig. Da hadde jeg brukt alle krefter på å finne personen og dratt til ham. Folk er så jævla ufølsomme noen ganger at det er flaut. "

Dette er ikke noen hvilken som helst hendelse, nei, men den er fremdeles diskuterbar. Det er bare meninger som kommer frem. At du ville brukt alle kreftene dine på å finne et menneske å slå det fordi det er mindre intelligent enn deg, eller mot all formodning skulle mene noe annet enn deg, sier jo sitt om din humanitet. Folk er ufølsomme, ja, og det er ingen som kan gjøre noe med det. Men ofte blir det å ha en annen mening enn sidemannen feiltolket til å være ufølsomt.

"Hadet ! Nå drar jeg hjem."

Harre fett, hils hjem.

André
teenage mutant hero turtles
parkertwo

parkertwo
13.09.01 15:58
beachfuzz

ømfintelig? de er vel i trygghet når de ikke er i new york.......
StTropez

StTropez
13.09.01 15:59
VG yder god service?

- ja med tanke på hva "vi"betaler for servicen - nada.

Eneste som betaler noe er arbeidsgiverene til de som sitter og mener..
beachfuzz

beachfuzz
13.09.01 21:04
Tune :

Bare et uttrykk for å si at nå må du slappe av , eller roe deg ned litt.
Men det er jo ingen som vil diskutere skalig her.
De kommer med saker og vrir og vender.

Siden folk reagerer, må de skrive jævla dårlig norsk, ettersom alle misfostår.

Det er enkelte mennesker her jeg kommer til å ignorere i fremtiden pga hva de har sagt. Og det er fordi de har gått over streken for hva god holdning ovenfor medmennesker er.

Heidå
tune

tune
13.09.01 21:09
That`s my boy! Håper det er lov å være enig også:)

tune
somikkegidderhasånnelangeogoverdrivne
signaturersomandreherinneharutenatjegskalnevnenavn:)
beachfuzz

beachfuzz
13.09.01 22:26
Tune :

Hehe, ja det er holdningen.
Nå har jeg funnet et nytt band som heter Staind.
De har en låt som heter It's been a while. Kongelåt.

Beachfuzz
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg