Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

til parkertwo

NYTT TEMA
adamsthelegend

adamsthelegend
13.09.01 20:53
Kan du kutte ut og lage drøssevis av tråder om din utstengelse og ytringsfrihet.
VG har helt sikkert sine retningslinjer å følge opp, og etter mitt syn er det rimelig høyt under taket her.

Bruk vett, spesielt i omtale av andre så går det nok bra.
parkertwo

parkertwo
13.09.01 21:23
men jeg sa ingenting galt denne gang
tune

tune
13.09.01 21:25
Hei du! Ikke grin da...start en diskusjon og la dette med ytringsfrihet og utestenging ligge. Lytt til Adams vise ord!

tune
somikkegidderhasånnelangeogoverdrivne
signaturersomandreherinneharutenatjegskalnevnenavn:)
parkertwo

parkertwo
13.09.01 21:27
la dette med ytringsfrihet og utestenging ligge? dersom man ikke kan stille spørsmålstegn ved det, hva annet kan man ikke snakke om
parkertwo

parkertwo
13.09.01 21:29
adamsthelegend

jeg har ikke kommet med noen negativ omtale, det er jo hele poenget mitt, at ting blir slettet helt uten mål og mening........men heldigvis finnes det andre steder man kan diskutere
tune

tune
13.09.01 21:29

dersom man ikke kan stille spørsmålstegn ved det, hva annet kan man ikke snakke om"

DEN setningen blei jeg ikke særlig klok av.Forklar!

tune
parkertwo

parkertwo
13.09.01 21:32
dersom du ikke kan stille kritiske spørsmål ved håndtering av sletting, sensurering eller utestenging, hva slags demokrati er det? dersom folk skal ha politisk korrekte innlegg, så er det ingen vits..................

jeg tar gjerne ansvar dersom jeg hadde sagt noe stygt, men denne gangen hadde jeg det ikke

adamsthelegend

adamsthelegend
13.09.01 22:05
Vel...
beklager at jeg ikke har fått svart deg før parkertwo. Du har gjort noe som VG ikke tolererer og da sletter de innlegget. Hva du har gjort, vet ikke jeg. Men innerst inne vet du nok hva du har gjort feil i følge VG's kjøreregler...
parkertwo

parkertwo
13.09.01 22:19
adamsthelegend

nei jeg gjør ikke det, men jeg vet at de misliker meg sterkt............
sirsirsir

sirsirsir
14.09.01 11:35
Vel, det folk som oftest misforstår når det gjelder nettet er at de tror det er noe som heter 'regler'. Nettet er fortsatt anarki på den måten at den som drifter noe, det være seg en diskusjonsgruppe, en irc-kanal, en chatteside, eller whatever er de som bestemmer. Man kan påberope seg ytringsfrihet og det ene og det andre, men det har ikke en dritt å si. Er bare å innse det med en gang. Kan virke vanskelig for noen, men det er faktisk VG som bestemmer her. VG har også følgende valg: Forsøke å holde en viss orden for å gjøre flertallet fornøyd, eller å slippe alt av usakligheter, provokasjoner osv for å gjøre noen få radikalere fornøyd. Go figure.

SirSirSir, som med dette ikke påstår at parkertwo er en radikaler, dette var mer et generelt innlegg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg