Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Parkertwo og VG-Nett

NYTT TEMA
WalkeratSigma957

WalkeratSigma957
14.09.01 11:49
Det ser ut som du har ett vannvittig ambvivalent forhold til VG.
Du skriver bra forum, så er det ett møkka forum og jeg vet ikke hva.

Hva mener du egentlig?

"when it is time" and "they will be there"
parkertwo

parkertwo
14.09.01 14:35
jeg vet ikke hva som foregår med web master, men jeg vet at det er mange av dem, så noen har vært hyggelige også har du antageligvis noen drittunger som knapt nok har flytta hjemmefra som skal sitte der og leke sjef
WalkeratSigma957

WalkeratSigma957
14.09.01 14:47
Ble nuket nå med rekordfart, kastet meg over Mette Marit med en vanvittig påstand.
Jeg synes de er flinke jeg.

parkertwo

parkertwo
14.09.01 15:02
nå har jeg ikke sagt noe negativt om henne på en stund, men jeg slår fast følgende:

det er en god del anti amerikanere som jobber i web master, og det er noen tilhengere.
men hvorfor blir jeg slettet når innlegg som omtaler andre som narkoludder får bli? det er det jeg ikke forstår, altså tar jeg det personlig, og synes det er teit at de begynner å slenge dritt
WalkeratSigma957

WalkeratSigma957
14.09.01 15:06
Ser nå ut som en hel tråd er fjernet, uten kommentar eller grunn(tror den også var din).
Helt merkelig egentlig.

parkertwo

parkertwo
14.09.01 15:08
dessverre kan jeg ikke få gjort så mye med det......sendte e-mail til vg i går, men få® bare dritt tilbake..........
WalkeratSigma957

WalkeratSigma957
14.09.01 15:11
Jeg for bare bla bla bla a4 svar, men det jeg skrev var helt harmløst det skulle vel vært i dette forumet.

;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg