Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ekorn :-)

NYTT TEMA
Israel12points
Israel12pointsInnlegg: 3437
07.05.16 21:48

skal ikke mye til for å glede en person.

Jeg sitter på terrassen og sløver i sola , og hunden ligger 1 meter lengre fremme.

Så ser jeg 2 små nurk av ekornunger som kommer rett bort og var max 20 cm fra snuten til hunden min , men den brydde seg fint lite ( veloppdratt som den er ) :-)

Så tar fader den ene ekornungen turen inn i huset , jeg etter for å var redd den skulle hoppe opp på kokeplata som stod på ( middag ).

Men den tok turen inn på badet opp dusjforhenget stanga bort og så ned et håndkle og deretter rett inn på stua opp på bordet , spaserte over tastaturet som jeg skriver på i dette sekund og så noen runder rundt og så ut døra , og så var dette øyeblikket historie.

At jeg forbannet min mobil som var utladet kan dere være banna sikker på for dette skulle jeg gjerne hatt på film.

De var fader ikke gamle og ikke redd for fem flate øre. Nydelige dyr , men veit jo at de kan være en pest å plage i noen tilfeller

(Innlegget ble redigert 07.05.16 21:50)

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 3747
31.01.18 17:42

når er ekorn en pest og plage..?de er skjønne og koselige og snille og glade og de har overnaturlige evner

bjarsvei
26.09.18 16:48

Jeg ble terrorisert i skauen i 2 år..eneste som holdt meg der var kjærligheten til dyra og fugla der, og mest ekorna..fantastiske sosiale og nysgjerrige vesen...å ha dem rundt seg er en gave fra livet..

bjarsvei
26.09.18 16:51

Det ble for mye for mennesker..mennesker er anti-liv.

bjarsvei
06.11.18 13:54

Kosepusene, så flink dere har vært og ventet..skal ikke svikte dere..

bjarsvei
17.12.18 12:59

snart nyttår og dimmekalender ..60 dager igjen av den verste vinteren...så er det overgangen til vår igjen.. 

Klikk for å gå tilbake til toppen