Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hund

NYTT TEMA
Ikke_viktig123
Ikke_viktig123Innlegg: 5
18.07.19 23:28

Jeg er 19 år og bor enda hjemme. Jeg har hatt lyst på hund siden jeg var liten. Nå har det kommet en mulighet for at jeg kan få tak i meg en hund (drømme hunden) men mamma og pappa vil ikke ha en hund i huset sitt igjen. Men igjen er jeg gammel nokk til å bestemme selv. Hvordan kan jeg overbevise dem til å få tak i en hund. (Jeg har tenkt å flytte for meg selv om ca 2år, men orker ikke å vente mer på en hund)+ jeg skal kjøpe hunden og hunde tingene selv. 

DavidSkruiz
DavidSkruizInnlegg: 7988
18.07.19 23:32
Ikke_viktig123: orker ikke å vente mer på en hund)+ jeg skal kjøpe hunden og hunde tingene selv.

Først av alt må du ordne deg med foreldre, slektninger, venner, som kan passe på hunden din. Om du skal studere eller være i arbeid er det ikke mulig å ha en hund uten støtte til pass. En hund lever også i mange år, så det er lurt å se for seg hva slags liv du kommer til å ha i framtiden.

Uansett, en hund kan man ikke ha alene, om man ikke er en evig arbeidsledig naver da  ;)

Ikke_viktig123
Ikke_viktig123Innlegg: 5
18.07.19 23:52

M&P har sakt seg villig til å passe på hunden når jeg får meg en i framtida. Har alt det der i orden. Æ har ikke en fast stilling er vikar. Æ veit at det e bedre å være flere sånn at hunden ikke skal være alene. Kem veit kor dem e i framtida? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg