Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Warhammer

NYTT TEMA
Hentho

Hentho
05.11.11 13:52

Noen som driver med dette? Har selv holdt på med å bygge/male figurer i et par år, men har aldri satt meg inn i selve spillet. Var et par kamerater som inspirerte meg til å begynne, og har forsatt siden da.

Er nok på et ganske amatørmessig nivå når det gjelder selve byggingen/malingen. Har en i familien som ligger på et litt høyere nivå sånt sett, og han blir ofte også med på ulike arrangementer og konkurranser. Orcs og goblins er min greie, men vurderer kanskje å lage en ny arme snart. Forslag?

storteple

storteple
24.07.13 09:22
Hentho: Noen som driver med dette?

Gammel tråd, men jeg og en kompis har akkurat begynt med dette selv. Henholdsvis Skaven og Empire.

Fått satt deg inn i spillet, eller ble det med tanken?

Hentho

Hentho
22.10.13 00:03

Det ble med tanken, men hvem vet vel hva framtiden vil bringe? Ellers har jeg malt noen flere figurer, men nå som jeg går på folkehøgskole (dette kan anbefales hvis du fortsatt er ung og sprek) fokuserer jeg på andre ting/aktiviteter. Har såvidt prøvd rollespillet D&D (Dungeons and Dragons) med noen andre folk, men jeg har ikke fått helt feelinga for det.

Dapsone

Dapsone
02.11.13 23:56

Ja jeg og sønnen min på 6 år holder på med slikt:) Vi maler og limer og har det gøy .

Jeg kan mer om Warhammer D&D enn de fleste mannfolk og male bedre. Spillte svartalv heksene mine og vant en del dracaner:=)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg