Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spørsmål om R/C biler

NYTT TEMA
Rocky-Balboa

Rocky-Balboa
25.06.14 17:52

Hei!

i gamle dager lekte jeg mye med slike biler, bygget dem selv fra byggesett, produsert av Tamiya.

Nå er poden blitt 6,5 år og jeg ser en fin anledning til å ta opp denne hobbyen ;-P

Nå finner jeg imidlertid ikke mye av disse bilene noe sted. Er det noen som vet hva som er "in" for tiden? Gjerne ferdigbygget, men helst byggesett. Tenker prisklasse fra 1000-3000 kr, inkl fjernkontroll... 7,2/8,4 V batteri eller bensinmotor...kanskje greiest med bensin så man slipper den kjipe ladinga hvert tiende minutt :-)

Så, hva er å anbefale, og hvor kjøper man det? ;-)

Takker er for alle tips.

TorHa

TorHa
16.09.14 00:21

Rchandelen har et veldig godt utvalgt av tamiya biler. Har handlet litt hos de og når det kommer til tamiya synes jeg de har den beste servicen. http://rchandelen.no/butikk/biler/tamiya

hva som er inn er vel hva du liker:)

batteriene har veldig god kapasitet for tiden, tillegg lader lipo batterier veldig kjapt så ikke være redd for å kjøpe elektrisk :) skulle det være noe problem kan man jo bare kjøpe en skikkelig kraftig lader, så er det problemet løst ;)

(Innlegget ble redigert 16.09.14 00:25)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg