Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

hjelp til white/grey hat hacking

NYTT TEMA
anonymous5

anonymous5
10.07.14 01:55

heisann, jeg lurte på om noen har noe peiling på "hacking" av sorten white hat eller grey hat. jeg elsker å drive med pc å tenkte på diverse filmer jeg har sett om hacking, det er jo veldig interessant. jeg har sett en video som heter "introduction to hacking" der en fyr som heter Eli fortalte om flere typer hacking og jeg vil bare si at black hat (den krimminelle typen hacking) skal jeg holde meg langt unna, men jeg lurte på om noen kunne linke til noen videoer eller skrive under hvordan man finner ut passord eller om noen "backdoors" i windows etc. 

vet dette er en litt rar ting å spørre om, men jeg ville kalt meg selv en grey hat hacker som bare har lyst til å hacke for morro skyld, jeg vil heller ikke at dere skal linke til noen ting som folk driver med bare for å lage "faenskap" (F.eks Ddos) :P håper noen kan hjelpe meg. når jeg spør om noen hjelpe meg å hacke passord så tenker nok de fleste at jeg skal gjøre noe slemt, men det har jeg absolutt ingen planer om :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg