Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

selfie-brain-diskusjon

NYTT TEMA
avuna

avuna
25.10.14 23:57

Hva mener dere om å jobbe frivillig for å tjene penger og yte en service næring?

Jeg har laget min egen plan utifra kognitiv terapi, men jeg mangler selvsagt makten som skal til for å faktisk godkjenne planen, selv om jeg vet hva som skal til for å takle alt jeg kommer over. Dette er en hobby. Jeg har laget min egen psykologi. Saken er nemlig den at folk vet best selv hva som må gjøres for å bli frisk, derfor er det jo et godt tegn om man faktisk kan diskutere dette åpenlyst.  Siden man da kan få utfordret sin mening, og finne ut hva man vil og hva som går an å få til det man vil ha. Ok, utifra interessene mine og kunnskapen, så kan jeg ikke finne noe særlig interessant med småprat, jeg kan ikke finne noe særlig interessant med politikk, siden folket bestemmer. Det hele virker til å være en fadese. Men sant skal sis, jeg må jo lytte til folks meninger, og så kan jeg bruke dem til å finne roen og føle meg bra. Selvsagt er det et dilemma å la folk bestemme, siden de er indoktrinert fra barns alder. Ja, jeg skiller meg ut men det gjør også meg til en invidualist uten å la folks meninger bestemme. Ja jeg vil la barna bestemme, heller en at de blir indoktrinert uten egne meninger.

Så hva kan man gjøre? asosial og uindoktrinert men jeg vil gjerne ta vare på alle jeg møter. Jeg mener jo fortsatt at de ikke har peiling hva som er best for dem selv. jepp, dette er hysterisk, men hva kan vi vel gjøre med hysteriet folk lager når de kjeder seg i hjel.

Lykke til med den. Når jeg snakker om kjedsomhet, har jeg en tendens til å lese alt om alt jeg ikke kan, og nå begynner det å bli slutt på ting jeg ikke kan få til. Likevel har jeg ingen jobb:)

(Innlegget ble redigert 26.10.14 00:56)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg