Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Statsministeren... En vits?

NYTT TEMA
kaareaadinnlandet
kaareaadinnlandetInnlegg: 287
25.09.12 18:29

Under dagens politiske virkelighet (f.eks. det med ens biologiske høyde og sånt) "i tråd med" politisk aktivisme forøvrig (ikke det at man kjøper seg et navn ved å være idiot, men...):

Dere, jeg BEKLAGER VIRKELIG (og mye dypere enn nåværende Statsminister) fordi det heter nemlig *kolonskopi* og at det godt kan hende at Statsministeren har mye større kontroll på dette begrepet enn jeg har, etter beklagelig nok å ha skrevet det feil et par ganger, og at jeg derfor tilskriver Statsministeren "noe dannelse". Alright?

(Dette er et lite skrift som ble "unnfanget" i arbeidet med å vurdere "politisk rektifikasjon" (nytt spennende psykologisk felt, f.eks.) og altså dette med "kolonskopi". Jeg håper dere liker dette lille innspill. Om Statsministeren blir med? Ikke vet jeg... Kanskje ikke heller på en leirskole der inne i Stjørdalen...)

Krigogsånt
KrigogsåntInnlegg: 8864
11.12.12 10:43
kaareaadinnlandet: Om Statsministeren blir med?

Hvordan gikk det. Ble statsministeren med?

Step_u
Step_uInnlegg: 9125
31.12.12 10:51

(Innlegget ble redigert 31.12.12 10:52)

Krigogsånt
KrigogsåntInnlegg: 8864
24.10.13 20:09
kaareaadinnlandet: Jeg håper dere liker dette lille innspill. Om Statsministeren blir med?

Hvordan gikk det, ble Jens med.....og hva med Erna?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg