Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HYSTERISK morsomme folk

NYTT TEMA
Chuck2
Chuck2Innlegg: 14
06.04.16 20:50

Jeg har en venninne som er helt hysterisk morsom. Ikke type sitter rundt lunsjbordet og ler halvhjerta av hverandres vitser. Nei, det er sånn at jeg ligger serriøst på bakken og griner. 

Jeg vet ikke, hun har en sånn måte å fortelle ting på hvor hun legger all energien sin i det, og når jeg skal gjenfortelle vitsene  (som er mer 'historier' siden hun bare bygger og bygger videre  på  'historiene') ser folk bare dumt på meg og trekker ikke engang på smilebåndet.

Vi fant for eksempel en kniv på bakken en gang, og hun tulla i vei om hva hun kunne  (og sikkert ville om hun fikk sjansen) gjøre med den). Vi måtte stoppe opp så jeg kunne få samla meg, jeg klarte virkelig ikke å gå fordi jeg lo så mye!! En annen gang løp hum etter en fyr med såpe fordi han hadde kastet et papir på henne.

Jeg har aldri vært borte i noe lignende før, men det er herlig å være med henne! Så lurer bare på om dere har noen sånne venner? :D

Chuck2
Chuck2Innlegg: 14
06.04.16 23:21

Serr ingen? :O

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg