Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Utdrikningslag

NYTT TEMA
Sebastian66
Sebastian66Innlegg: 13
14.04.16 16:03

Jeg skal snart arrangere et utdrikningslag for en guttegjeng, og vurderer å ta det i Bergen by. Noen som har noen morsomme og gode tips/erfaringer?

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 21453
15.04.16 06:37

Hvor mange blir dere, hvilke prisrammer har dere, hvilken aldersgruppe(r) er dere i etc.
Jo mer informasjon du kan gi, jo bedre forslag kan du få i denne tråden.

(Innlegget ble redigert 15.04.16 06:38)

jonas
jonasInnlegg: 33728
15.04.16 07:18

Start dagen med pizzabuffet på Peppes. Bli der resten av dagen. Nyt hvordan den blivende brudgoms forventinger går over til forvirring, forbauselse og forbannelse etterhvert som han skjønner at dere faktisk ikke skal gjøre annet. 

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 21453
15.04.16 07:28
jonas: Start dagen med pizzabuffet på Peppes. Bli der resten av dagen. Nyt hvordan den blivende brudgoms forventinger går over til forvirring, forbauselse og forbannelse etterhvert som han skjønner at dere faktisk ikke skal gjøre annet.

Dagen skal selvfølgelig startes med hjemmelaget frokost/lunchbuffet hjemme hos forloveden eller en av de andre deltagerne. I tillegg er det viktig å ha en plass for kvelden og natten hvor de kan være for seg selv og ikke bli forstyrret. Alt i mellom der samt noen aktiviteter for "endeplassen" er dog viktig å ha klart i forkant.

Finnes jo en haug med alternativer, alt etter aktivitetsnivå, kostnadsnivå og om brudgommen skal drites ut eller ei (personlig foretrekker jeg den snille varianten hvor han ikke må gjøre mange idiotiske ting).

jonas
jonasInnlegg: 33728
15.04.16 09:05
KingAnderson: Dagen skal selvfølgelig

Nettopp. Utdrikningslag er blitt så selvfølgelige og forutsigbare og fylt med standardaktiviteter. Mitt forslag vil i det minste være originalt og overraskende.

Sebastian66
Sebastian66Innlegg: 13
15.04.16 11:55

Vi blir en gruppe på 8-10 stk, i en alder fra 25-30 år. Når det gjelder pris så tenker jeg maks 1000 kr på hver. Har gjort en research de siste dagene, og har funnet en del bra aktiviteter. Som f.eks tandem paragliding fra ulriken, curling på vannkanten (en bra måte å bli kjent med alle på), fikk også et tips fra noen betjente som hadde spilt inn en musikkvideo i studio, noe som skulle være veldig morsomt. Så ser jeg for meg en god middag og noe godt i glasset utover kvelden.

Men ingenting er bestemt enda, så bare å komme med tips/gode erfaringer fra Bergen for de som har det ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg