Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skal debutere som stand-up komiker

NYTT TEMA
SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 4176
15.12.16 15:05

..og er litt nervøs.

Kan jeg teste materialet mitt på dere?

nordfrost
nordfrostInnlegg: 5117
22.12.16 00:48
SlimWhitman: .og er litt nervøs. Kan jeg teste materialet mitt på dere?

Du kan jo prøve ?

Har du noen skikkelige groviser, så hadde det vært fint.

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 53463
22.12.16 00:53
SlimWhitman: .og er litt nervøs.

Hadde jeg vært om jeg var deg også.

Hvordan gikk det?

SlimWhitman
24.12.16 01:04

Er ikke noe særlig å bli buet ut gitt. Jeg vet ikke akkurat hva som gikk galt, om det var selve materialet eller delivery.. Kanskje en kombinasjon av begge! Var sikkert 100-150 folk til stede.. Så det var nokså ydmykende. 

tofi
tofiInnlegg: 4554
27.02.17 17:18

"Bartenderen spurte: "Hvorfor så lang i maska"?

Siden hesten mangler kognitive egenskaper til både å forstå eller prate norsk, reagerer han ikke på spørsmålet, men sporentreks pisser på gulvet, hyler og gallopperer ut, og velter noen barstoler i prosessen."

Hvis dette er nivået på standupen din, er jeg redd du må finne deg en annen jobb.

SlimWhitman
27.02.17 19:01
tofi: "Bartenderen spurte: "Hvorfor så lang i maska"? Siden hesten mangler kognitive egenskaper til både å forstå eller prate norsk, reagerer han ikke på spørsmålet, men sporentreks pisser på gulvet, hyler og gallopperer ut, og velter noen barstoler i prosessen." Hvis dette er nivået på standupen din, er jeg redd du må finne deg en annen jobb.

Nå sårer du meg, men jeg skal heve meg over det. 

Hva med noe sånt da, hvis jeg sier at jeg spesialiserer meg på tørre vitser fordi jeg har vært mye i Sahara? Det tenker jeg kan få en del folk til å trekke på smilebåndet.

tofi
tofiInnlegg: 4554
27.02.17 22:16
SlimWhitman: Nå sårer du meg, men jeg skal heve meg over det.

Beklager hvis jeg sårer deg, men hvis du ikke tåler kritikk, så tror jeg ikke at standup er noe for deg.
På en annen side, komikken generelt, er helt på bånn i dag.
Så bare kjør i vei!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg