Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

En hest gikk inn på en bar

NYTT TEMA
SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 4176
24.12.16 21:40

Bartenderen spurte: "Hvorfor så lang i maska"?

Siden hesten mangler kognitive egenskaper til både å forstå eller prate norsk, reagerer han ikke på spørsmålet, men sporentreks pisser på gulvet, hyler og gallopperer ut, og velter noen barstoler i prosessen. 

LANISTA84
LANISTA84Innlegg: 824
03.02.17 07:55
SlimWhitman: Bartenderen spurte: "Hvorfor så lang i maska"?
Siden hesten mangler kognitive egenskaper til både å forstå eller prate norsk, reagerer han ikke på spørsmålet, men sporentreks pisser på gulvet, hyler og gallopperer ut, og velter noen barstoler i prosessen.

Var du der da det skjedde og kan gå god for dette?

Langorm
LangormInnlegg: 9431
08.03.17 17:48
SlimWhitman: Bartenderen spurte: "Hvorfor så lang i maska"? Siden hesten mangler kognitive egenskaper til både å forstå eller prate norsk, reagerer han ikke på spørsmålet, men sporentreks pisser på gulvet, hyler og gallopperer ut, og velter noen barstoler i prosessen.

:-D Det er litt synd på hesten. I dag tidlig fikk jeg med meg fra TV, at en kan gjøre narr av kristne og homofobe. Da mener jeg, at en til samme tid kan gjøre narr av muslimer og homofile.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg