Selv liker jeg best foto. Er på et fullstendig nybegynnernivå når det gjelder dette, men håper på å få litt tips her inne på veien mot toppen :) Kan kanskje legge ut litt bilder og sånt etterhvert. Hadde vært stas om vi hadde vært en gjeng som la ut og gav kommentarer på det de andre gjør.
Andre kunstinteresserte der ute, og hva foretrekker dere?
(Innlegget ble redigert 13.11.08 00:22)

Når det gjelder å nyte kunst så er det nok musikk jeg bruker mest tid og energi på, men er veldig glad i malerier og poesi (i den siste tiden spesiellt William Blake innen begge områder).
Etter å ha vært blakk en stund å ikke ha råd til materialer fikk jeg veldig sansen for å lage bilder i Photoshop, ikke fotoredigering men til å lage bilder med penselverktøyene.
http://raymond.akutaweb.com/#4.15 hadde forresten satt pris på litt kritikk angående bildene jeg har lagt ut her, de begynner å bli litt gamle men skal legge ut noen nyere når jeg har anledning.
(Innlegget ble redigert 09.12.08 10:41)

Det "romantiske" bildet Borgersersen omtaler, minner om A. Carracci, Flukten til Egypt. Murbygningen i bakgrunnen symbolisererden den massivt sterke kirken.
(Innlegget ble redigert 14.10.20 23:48)