Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mens

NYTT TEMA
Manbitecat
ManbitecatInnlegg: 7948
25.01.15 15:53

Om jeg smører dette på frontruta og setter fyr på bilen blir jeg da stilt ut på Høstutstillingen.

Tenkte jeg skulle spille av Joni Mitchells samlede i et opptak opp på hverandre i en baklengs som et soundtrack til de undertrykte kvinner i trafikken som sliter med lukeparkering på glatta. 

MensLoftet
MensLoftetInnlegg: 25
25.01.15 16:07

En av moroklumpene fra musikkavdelingen lager støy, ja. Makan til tøysegutt.

Manbitecat
ManbitecatInnlegg: 7948
25.01.15 16:11
MensLoftet: En av moroklumpene fra musikkavdelingen lager støy, ja. Makan til tøysegutt.

Hallo. Dette er tilfellet. Jeg og JCL har vært på utstilling i Bærum i dag. Ble et sabla styr ut av det men vi kom oss helskinna bort der i fra. På vår ferd ble vi nesten kvestet av et hysterisk kvinnemenneske som prøvde å parkere på glatta. Det kan hende at jeg lo for å tøffe meg men jeg syntes litt synd på henne der hun slet og til slutt ble fortvilet og gav opp hele greia. Derfor vurderer jeg å lage et slikt verk. Jeg har litt kontakter i miljøet så det er ikke så far fetched å få noen til å vurderer dette. Eventuelt dele denne ideen med han ene fyren som er litt i dette landskapet. Bør jeg i så fall be om prosenter ved et eventuelt salg?

MensLoftet
MensLoftetInnlegg: 25
25.01.15 16:15
Manbitecat: Jeg og JCL

Er dere sammen?

Ellers: cool story, bro.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg