Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor finne dødsfall-liste?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1201
26.04.19 16:53

Jeg har et litt uvanlig spørsmål. En tidligere venn av meg har jeg hørt er død, men jeg kjenner ingen andre som kjenner han, derfor får jeg ikke med sikkerhet vite om det er tilfelle, han har tideligere ikke heller hatt registrert mobil eller adresse på nettet. Det er 3 kirkegårder i Molde og hvis så må han ligge der. Men er det en plass jeg kan surfe e.l. for å få opplysing om han er gått bort ?

kansas00
kansas00Innlegg: 22167
26.04.19 17:02
merterje: Jeg har et litt uvanlig spørsmål. En tidligere venn av meg har jeg hørt er død, men jeg kjenner ingen andre som kjenner han, derfor får jeg ikke med sikkerhet vite om det er tilfelle, han har tideligere ikke heller hatt registrert mobil eller adresse på nettet. Det er 3 kirkegårder i Molde og hvis så må han ligge der. Men er det en plass jeg kan surfe e.l. for å få opplysing om han er gått bort ?

https://www.disnorge.no/gravminner/index.php

Prøv linken over. Under "finn gravplass" kan du søke deg frem med filtre. Er dødsfallet av forholdsvis ny dato kan det hende det ikke har kommet inn i systemet enda. Ellers har vel muligens den lokale avisa (romsdals blad?) muligens noen dødsannonser ? Eventuelt aftenposten ?

(Innlegget ble redigert 26.04.19 17:05)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg