Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva heter denne?

NYTT TEMA
thundercracker
thundercrackerInnlegg: 1976
17.07.07 17:33
Jeg kjøpte en bok i Oslo for ca tre år tilbake, den handlet om noen ungdommer i New York som bare festa og farta. En av dem deala noe nytt stoff som var VELDIG sterkt, noe kokainlignende greier, en annen var gal etter våpen, hele boka bygde seg opp mot en stor fest som endte i tragedie. Innbiller meg at den heter Fifteen eller noe lignende, men jeg finner den ikke på f eks Amazon. Har nemlig lånt bort min kopi til en idiot som har surra den bort, og så vil jeg gjerne kjøpe en ny utgave.

All hjelp er much appreciated!
thundercracker
17.07.07 17:39
Han dealeren, som på mange måter var hovedpersonen i boka, hadde bare et alias, mener jeg å huske. Tror det var Mr Grey eller noe. Hvis dette eller det ovenfor ringer en bjelle hos noen så hjelper det masse!
thundercracker
17.07.07 17:41
Fant ut av det likevel, beklager styret. Boka heter uansett "Twelve", er skrevet av Nick McDonnell og han dealeren het White Mike. Bra bok!
Klikk for å gå tilbake til toppen