Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Umberto Eco II

NYTT TEMA
lynchduen

lynchduen
17.09.07 12:35
Har aldri lest Eco før, men nå skal trenden snu. Hvilken bok anbefales det å starte med av Rosens navn og Foucaults pendel?

cj
fuorigioco

fuorigioco
17.09.07 12:36
Definitivt Rosens navn. Den er veldig bra og fengende. Focaults pendel syns jeg rett og slett var kjedelig.
lynchduen

lynchduen
17.09.07 12:42
fuorigioco skrev:
Definitivt Rosens navn. Den er veldig bra og fengende. Focaults pendel syns jeg rett og slett var kjedelig.

Kan du fortelle hvorfor du syns den ene var fengende og den andre kjedelig uten å avsløre handlingen?

cj
Edvaldo_Neto

Edvaldo_Neto
17.09.07 22:08
Focaults pendel var den første boken jeg leste av Eco. Etter det var jeg hekta og har lest alt som har blitt utgitt av hans skjønnlitterære verker (han har også skrevet endel annet). Rosens Navn er muligens bedre i filmversjonen. Du ble nok ikke særlig klokere av dette. :-)
Snufl

Snufl
18.09.07 15:19
Jeg ville definitivt begynt med Rosens Navn. Jeg syntes at Focaults pendel var vanskeligere å komme inn i, men det er opp til deg. Baudolino var også bra.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg