Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Boktips mottas med gelde:)

NYTT TEMA
Trine_R

Trine_R
19.10.07 15:40
Hadde vært supert om noen kunne gitt med noen gode boktips. Jeg foretrekker egentlig norske forfattere, men er åpen for forslag. Noen av mine favorittbøker er bla.
"The Coca Hola Company" av Abo Rasuk (Faldbakken),
"Mengele Zoo" av Gjert Nygårdshaug
"Hundre års ensomhet" Gabriel Garcia Marquez

Tre meget forskjellige bøker, så er kaskje litt vanskelig å gi tips på bakgrunn av disse. Generelt bøker med et fasinerende persongalleri.

På forhånd takk for hjelpen:) Neste tur i bokhandelen blir forhåpentligvis lettere

God helg!!
Ulrich2

Ulrich2
20.10.07 08:35
Ok. Noen tips.

Ingvar Ambjørnsen - "Hvite Niggere". Bra og morsom bok.
Carlos Ruiz Zafon - "Vindens skygge". Har du kanskje lest, men det er en bok de fleste synes er bra(inkludert meg). Spansk forfatter.
Erich Maria Remarque - "Tre kamerater". Suveren bok fra mellomkrigstida i Tyskland. Er en klassiker, men er ingen "vanskelig" bok.
Haruki Murakami - "Norwegian Wood" eller "Dans, dans,dans". Veldig bra japansk forfatter.

In cerevisia veritas
Kjellermennesket

Kjellermennesket
20.10.07 10:50
Er det et spennende persongalleri du ønsker, så vet jeg akkurat hva du bør lese.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg