Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

To romaner jeg ønsker å lese

NYTT TEMA
Facedancer

Facedancer
10.02.10 20:45

Den ene er "Levende Begravet" av Peter James, den andre er "Gode Ønsker" av Joe Hill (sønnen til Stephen King). Noen der ute som har lest disse romanene og kan komme med en spoilerfri anmeldelse?

(Innlegget ble redigert 10.02.10 20:46)

Poke

Poke
10.02.10 21:17
Facedancer: Den ene er "Levende Begravet" av Peter James, den andre er "Gode Ønsker" av Joe Hill (sønnen til Stephen King). Noen der ute som har lest disse romanene og kan komme med en spoilerfri anmeldelse?  

Har lest begge to. "Levende begravet" av Peter James var en kjedelig og langtekkelig bok. Da ville jeg heller lest "Drømmeren" og "Besettelse" og "Krypten" av samme forfatter.

"Gode ønsker" av Joe Hill var en grøssende god og velfortalt bok.

Sjekk ut bokavisen.no. Der finner du bokanmeldelser av nevnte bøker. "Drømmeren", "Besettelse", og "Krypten" vet jeg ikke om det finnes noen bokanmeldelser på.

Håper det kan være til hjelp.

(Innlegget ble redigert 10.02.10 21:22)

jonas

jonas
10.02.10 22:41
Facedancer: Noen der ute som har lest disse romanene og kan komme med en spoilerfri anmeldelse?

Hvorfor det? Hva er poenget med å anmelde hvis du allerede har bestemt deg for å lese, kan du ikke bare lese de? Har lest Joe hill-boka, absolutt leseverdig, spar den gjerne til påska og ta den som påskekrimmen i år. Skumlere enn Harry Hole.

Facedancer

Facedancer
12.02.10 15:19
jonas: Hvorfor det? Hva er poenget med å anmelde hvis du allerede har bestemt deg for å lese, kan du ikke bare lese de?

Jeg skrev vel egentlig at jeg hadde lyst til å lese dem, ikke at jeg hadde bestemt meg for å lese dem. Og etter å ha stilt det spørsmålet vet jeg nå at den ene av de to kanskje ikke er verd å bruke tiden på allikevel. "Gode Ønsker" gleder jeg meg til å lese. I stedet for "Levende Begravet" tror jeg heller jeg satser på Jo Nesbø's nyeste om Harry Hole.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg