Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp med å finne en fantasybok.

NYTT TEMA
Emrys
EmrysInnlegg: 1
24.10.17 18:24

Hei!

For lenge siden leste jeg en bok (i 2011 eller tidligere) som omhandlet fantasi, inkarnasjon og kjærlighet som jeg ikke finner igjen på mitt lokale bibliotek eller online på det originale biblioteket jeg lånte fra (ettersom jeg ikke kan dra der i nærmeste fremtid). Jeg har også prøvd et samsøk. 

Et sammendrag fra det jeg husker sånn roughly:

Fra det jeg husker handler boken om et kjærlighetspar. Det oppstår trekantdrama i gamle dager der jenta dør, gutten får kjærlighetssorg og ber en trollmann om å kaste en forbannelse over han. Ergo blir de gjenfødt om og om igjen helt til de finner hverandre. Trollmannen er udødelig (tror jeg) og hjelper gutten. Jeg husker en scene der gutten ble fattig og måtte jobbe på bordell (usikker på dette) og hadde en av/på forhold med eieren som både slo ham og kysset ham. De skulle også tatt livet av seg selv noen ganger (husker ikke detaljene). 

Noen som har forslag?

Skrottefar
SkrottefarInnlegg: 453
04.11.17 14:33

Du kan jo se dine tidligere lån når du logger deg inn med det lånenummeret du har hos biblioteket du lånte boka hos.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg